Hotel Eger & Park

Hotel Eger & Park

6,4

We hebben een aantal aanbieders voor Eger & Park voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Eger & Park in het Nederlands

Wanneer je in het Egerhotel logeert en je moet naar de eetzaal in het Parkhotel, moet je goed ter been zijn. Het was vanaf onze kamer 7 minuten lopen door allerlei gangen. Gelukkig waren er richtingwijzers.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

goed en netjes, nabij centrum

foxy
4-7-2012

Hotel Eger & Park liggen naast elkaar. Het restaurant is in Park, vanuit Hotel Eger bereikbaar door een lange sluipdoor kruip door gang. Verder prima maaltijden, prijzen voor drankjes aan de hoge kant, Gelegen op loopafstand van het centrum. In Eger staan nog enkele overblijfselen van de Turkse, islamitische overheersing, bijv een minaret waarin nu een museum is gevestigd. Mooie historische stad

Gereisd met vrienden in juni 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eger & Park in Eger, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eger & Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.