Sorteren

Reviews over Eger

Een prachtig hotel en een heerlijk wellnesscentrum

Ger van Veen
    5-9-2016

Wanneer je in het Egerhotel logeert en je moet naar de eetzaal in het Parkhotel, moet je goed ter been zijn. Het was vanaf onze kamer 7 minuten lopen door allerlei gangen. Gelukkig waren er richtingwijzers.

Mooi hotel, maar toch niet echt af !

p_frings
    13-8-2015

De binnenkomst is met een gigantische lobby die internationaal aandoet, Brede gangen naar de zeer nette kamers Opvallend was het welkom met onze naam op het TV scherm, De minibar was leeg, maar wel netjes thee en koffie arrangement op de kamer. Ook het sanitair was orgineel aangepakt met 2 matglazen deuren voor toilet en douche, met daar tussen een stijlvolle wastafel van alle gemakken voorzien. De eetzaal is vooral praktisch en het eten een magere voldoende, Het ontbijt wel uitgebreid en ruime voldoede.Ruim binnen en buitenbad, met erg warm water, genoeg zonnebedden , echter met ondeugelijke parasolletjes. Binnen nog veel relax stoelen die door de ongezellige ligging niet gebruikt worden. Ook is er bij het binnenbad nog een soort ongezellige kantine waar uitgebreid lunch van een buffet besteld kan worden. Geen animatie van betekenis en ook niet echt een gezellige bar i

goed en netjes, nabij centrum

foxy
    4-7-2012

Hotel Eger & Park liggen naast elkaar. Het restaurant is in Park, vanuit Hotel Eger bereikbaar door een lange sluipdoor kruip door gang. Verder prima maaltijden, prijzen voor drankjes aan de hoge kant, Gelegen op loopafstand van het centrum. In Eger staan nog enkele overblijfselen van de Turkse, islamitische overheersing, bijv een minaret waarin nu een museum is gevestigd. Mooie historische stad

Prma

Judith
    4-9-2011

Prima hotel, wel wat grootschalig en iets gedateerd. Met wellness!

volgend jaar weer!

W. Feron
    18-10-2010

Wij komen er al enkele jaren en dan steeds voor één of 2 overnachtingen. Wij gaan hoofdzakelijk voor het wijnproeven in de vallei. Het eten en de overnachtingen waren steeds goed maar nu het wellness gedeelte is uitgebreid kun je er prima relaxen en genieten van de rust.

Eger scoort een 8,9 uit 10, op basis van 16 reviews