Vakantiepark Landal Residence Duna

Hongarije, Hongarije, Dunaszentmiklos

5.5Voldoende

• 4.2Activiteiten
  • 6Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Residence Duna voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

153 reviews over Vakantiepark Landal Residence Duna

• 2019
    4L04-09-2019

jammer !

Dit park is Landal-onwaardig. Ons appartement was niet goed schoon en er is al jaren niet aan onderhoud gedaan. Geen animatie aanwezig en kiosk hele vakantie gesloten. In het weekend worden mensen van buiten het park toegelaten voor de 2 zwembaden, deze zijn echter te klein voor zoveel mensen. Dus ook geen ligbed meer te bemachtigen. En over de mensen van de receptie: als er een prijs was voor het meeste zuchten, dan waren ze ongeslagen wereldkampioen geworden !!!!!!! De omgeving en de ligging t.o.v. Tata, Boedapest, etc, zijn prima.

• 3Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen

• 5Ilona17-08-2019

Redelijk

Zeer ruime appartementen met prima bedden. Hygiëne laat de wensen over. Alles is eigenlijk net niet schoon. Vooral de keuken, vloeren, toiletten en terras. Ook bij het zwembad loop je graag op slippers. Er is een winkeltje maar dat mag de naam niet dragen. Alleen wat drinken en een snoepje en dat is het wel. Uitzicht is prima waar wij zitten, persoonlijk vinden wij alles saai. Geen mooie natuur met bloemen of imposante dingen. Alles is groen en dor. Voor plezier moet je ver weg. Boedapest is geweldig zo ook Gyor. Tata is best maar niet wat wij zoeken. Mensen vinden wij niet echt vriendelijk. We vermaken ons wel en halen het beste er uit. Voor ons was dit eenmalig.

• 4Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

• 8Roger16-08-2019

Geweldige vakantie

Mooie ligging, mooi park. Ruime mooie appartementen met een groot balkon en geweldig uitzicht. Prima zwembaden. Voor wat je betaalt voor een week krijg je veel waar voor je geld. Ok, het(horeca) personeel is een ramp en in de winkel is niet veel te krijgen. Maar dat vind ik geen belangrijke zaken. Lekker gegeten in diverse restaurants buiten het park.

• 7Activiteiten
    • 8Onderkomen

• 7Ilse10-08-2019

Top week gehad!

Wij herkennen onderstaande review niet. Waren in dezelfde week op het park. Net schoon huisje, prima Wi-Fi verbinding (Maar zou niet het allerbelangrijkste moeten zijn op vakantie) de inventaris was wel wat karig maar door aanwezigheid van afwasmachine geen ramp. De medewerkers lijken ongeïnteresseerd maar dat is de hele bevolking. Ze hielpen wel bij alles wat we vroegen. Heerlijke zwembaden binnen en buiten, mooi onderhouden park. Ja het is niet zoals landal Nederland maar je bent dan ook in hongarije waar de standaard anders ligt daar stel je je op in. Tata is een heerlijke stadje aan een mooi (zwem)meer en je kunt er lekker eten voor weinig geld ( aanraders: Pikant en Korzo) Ontbijt op het park geen aanrader, weinig aanbod en ziet er onsmakelijk uit. Van Nederlandse animatie geen sprake maar genoeg te doen voor kinderen.

• 6Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

• 3Peter05-08-2019

Zeer SLECHT

Nooit meer! Luxe appartement geboekt. Bij aankomst eerst alles grondig schoongemaakt! Haren in de badkamer, vloer vies, etensresten onder bankstel, vieze pannen in de kast met vet🤢 Echt goor. WiFi bereik is nul. Na zes dagen nog steeds niet opgelost! Alle MB’s moeten opmaken door de kinderen. Park raakt in vervallen staat. Slecht onderhoud. Geen vertier. Ongeintereseerde houding medewerkers op één na. Geen winkel. Echt om snel te vergeten. We vermaakten ons in Boedapest maar komen niet terug! Hoofdkantoo Landal gaf ook niet thuis!!

• 7L.04-08-2019

Prima prijs kwaliteit

Het was onze 3s keer, prachtige ruime woning met groot terras. Alles aanwezig. Inventaris verschilt per woning. Bij ons alles ruim aanwezig. Alles werkte goed. Was bij vorige keren niet zo. Wel is groot onderhoud buitenom noodzakelijk. In de omgeving voldoende te doen. Auto noodzakelijk . Park ligt afgelegen.

• 6Activiteiten
    • 7Onderkomen

• 5Katrien02-08-2019

Voldoende, maar ook niet meer dan dat

We hadden met ons gezin een 6-persoonsappartement net boven het zwembad. Kortbij alles, maar daardoor ook 's avonds nog het lawaai van jongeren die na sluitingstijd toch het buitenzwembad gebruikten. Gebrekkig Engels in heel Hongarije. Het appartement is ruim, heeft een moderne inrichting met boxsprings, maar qua onderhoud is het aan een renovatie toe. Vaatwasser en koffiezet verklalkt ('s morgens een uur om koffie te hebben), tegels in badkamer los, niet geheel netjes opgekuist. We hadden ook te weinig huisraad, maar dat heeft de receptie zonder enig bezwaar nieuw meegegeven. Amper animatie gezien, maar kids vermaakten zichzelf op tennis en speeltuin. Gingen altijd winkelen in InterSpar van Tata, aanrader! Bezochten Boedapest (2 dagen), Balatonmeer, Esztergom, Duna-Ipoly Nationaal Park, zwembad van Tatabanya, fietsen rond meer van Tata (1u is voldoende, fietsen bij Ecotoerisme) en Komarom. Ook outletshopping in Parndorf :-)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    2Michel B23-09-2018

Nooit meer!!

Omgeving is erg mooi! Ik vond het park erg slecht! Niet gastvriendelijk slecht onderhoud een peuterbad die te diep is.

• 1Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 5Peter20-07-2018

Once Nd no more

Geen gasrvrij gevoel bij ontvangst. App. 2: Sanitair werkt met moeite er is behoorlijk versleten. Koelkast sluit sle ht, komt niet op temperatuur. Veel o gediwrte door ee mn schijnwerper boven terras. Deuren moeten dicht in de avond en op terras zitten kan je vergeten. Kidsteam is 1 NL sprekend persoon en stelt weinig voor kwa aktiviteiten. Matrassen diirgezakt, ze gaddeb geen andere. Kussens ver over datum, nieuwe gehad maar vewl te klein en plat. Was service is slecht. Geen 100 muntjes steeds bij de balie. 3 dagen moeten zeuren voordat ik voldoende muntjes had. Niets te doen in nabije omgeving. Supermarkt dichstbij is 5.5km. Winkel van het park kan geen basisviorzieningen bieden, behalve brood in dw ochtend. Alleen snoep, ins en drank te krijgen

• 5Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Esther30-01-2018

Mooie plek

Mooie plek in Hongarije, prachtige appartementen. Weinig in de buurt, heerlijk rustig.

• 9Onderkomen
    • 7Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

24 tips over Vakantiepark Landal Residence Duna

• Klaas Jan van Weerden, 28-06-2014

Boedapest, Balatonmeer, Tata, Donau, Wenen

• Klaas Jan van Weerden, 28-06-2014

De hoofdstad Boedapest is een bijzondere ervaring om te ontdekken. Zeker later op de avond wanneer het donker is geworden. Prachtig! Ook het Balatonmeer is de moeite waard voor een mooie dag aan het water. De natuur in Hongarije is overal en erg fraai. Vooral het feit dat het overal stil is, is een groot pluspunt. Geen massatoerisme hier.

• Michiel, 09-09-2013

Boedapest is heel mooi, Gyor is leuk; ook om te winkelen. Oud fort op een half uur rijden. Grote supermarkt 10 km van het park, geen winkel op het park. In Tata mooi meer met strandje; ook leuk als je het park en zwembaden even zat bent. Park ligt wel tegen een berg, goede wandeloefening.

10 vragen over Vakantiepark Landal Residence Duna

• Georgina, 11-08-2016

voetbalveldje

Weet iemand of er ook een voetbalveldje is. Op de plattegrond staat wel dat er een sportveld is, maar op de foto's lijkt dat een volleybalveld. Mijn zoontje voetbalt graag de hele dag.

Monique, 16-08-2016

Afgelopen 2 jaar (2014 en 2015), was er is op het park een combiveld van tennis, voetbal en basketbal. Nr G op de Landal kaart, rechts bovenin. Maar zelf al een aantal keren aangegeven dat een apart voetbalveld voor de kinderen wel fijn zou zijn. Misschien is dit ondertussen wel gerealiseerd... E was voorheen een beachvolleybalveld.

• Jessica, 04-05-2016

Vissen

Kun je ook vissen op het park? Of anders op loopafstand?

• S-E123, 27-12-2015

luxe 6 persoons huisje

ik heb een vraag wat zit er allemaal in het luxe 6 persoon huisje. op de site staat een sunshower en een sauna en een foto van een zonnebank maar hoor het liever van iemand die er is geweest wat het echt is?

Vakantiepark Landal Residence Duna info

• Aantal sterrenstersterstersterster
  • VerzorgingHalfpension
  • BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• WinkelsKapper
  • Op het terreinTerras, Tuin