Vakantiepark
6,8

• Onderkomen7,1
  • Activiteiten5,5

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Residence Duna voor je op een rij gezet:

140 reviews over Vakantiepark Landal Residence Duna in het Nederlands

Nooit meer!!

Michel B,
23-9-2018
  • Onderkomen3
  • Onderkomen3
  • Activiteiten1

Omgeving is erg mooi! Ik vond het park erg slecht! Niet gastvriendelijk slecht onderhoud een peuterbad die te diep is.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• Activiteiten5
  • Onderkomen5
  • Activiteiten5

Geen gasrvrij gevoel bij ontvangst. App. 2:

Sanitair werkt met moeite er is behoorlijk versleten. Koelkast sluit sle ht, komt niet op temperatuur.

Veel o gediwrte door ee mn schijnwerper boven terras. Deuren moeten dicht in de avond en op terras zitten kan je vergeten.

Kidsteam is 1 NL sprekend persoon en stelt weinig voor kwa aktiviteiten.

Matrassen diirgezakt, ze gaddeb geen andere. Kussens ver over datum, nieuwe gehad maar vewl te klein en plat.

Was service is slecht. Geen 100 muntjes steeds bij de balie. 3 dagen moeten zeuren voordat ik voldoende muntjes had.

Niets te doen in nabije omgeving.

Supermarkt dichstbij is 5.5km. Winkel van het park kan geen basisviorzieningen bieden, behalve brood in dw ochtend. Alleen snoep, ins en drank te krijgen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Mooie plek

Esther,
30-1-2018
  • Activiteiten7

Mooie plek in Hongarije, prachtige appartementen. Weinig in de buurt, heerlijk rustig.

Landal Greenparks

Mooi rustig park met schitterend uitzicht

Remco,
25-8-2017
  • Activiteiten7

Dit park is prima geschikt als uitvalsbasis, ligt rustig maar redelijk centraal.

Prachtige accommodatie

E.A. Meinders,
17-8-2017
  • Activiteiten7

Heerlijk vakantiepark, goed gelegen en prima bereikbaar vanaf de M1 snelweg. Ligt op 10 autominuten van Tata waar je heerlijk kunt rondwandelen en genieten van cultuur, een drankje en heerlijk eten in 1 van de vele restaurants. Boedapest is in een uurtje goed bereikbaar en een must als je van cultuur en shoppen houdt

Wij hebben genoten van de gastvrijheid en de vriendelijkheid van het personeel. Een verstopt toilet was binnen 30 minuten geregeld. Het appartement was ruim en goed ingericht en we hebben menig uurtje in het zwembad doorgebracht.

Een aanrader als je rust en ruimte zoekt.

Heerlijk gemoedelijk en kindvriendelijk

Dick Muntendam,
14-8-2017
  • Activiteiten7

Voor de tweede keer dit park in Hongarije bezocht. Vorig jaar 3 weken en dit jaar 1 week gecombineerd met een ander verblijf in Hongarije. Binnen en buitenzwembad heerlijk. Geen zwemparadijs maar in het binnenzwembad met stroomversnellingen is het ook heerlijk vertoeven. Buitenzwembad met mooie glijbaan. Appartementen goed met wat kleine gebreken maar je leeft voornamelijk buiten. Goed ingericht en zelf maak je het toch gezellig. Prachtig uitzicht. Keuken restaurant iets minder dan vorig jaar maar toch niet te klagen. Verder genoeg restaurants in oa Tata. En eerlijk is eerlijk, je eet bijna voor niets. Twee heerlijke zomervakanties gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Leuk park met 2 leuke zwembaden

Karin,
10-8-2017
  • Activiteiten7

Leuk net park, tegen een heuvel aan dus veel trappen en heuvels lopen. Mooi buiten- en binnenzwembad. Speeltuintje en tennisbaan waar ook gevoetbald kan worden. Restaurant ook netjes, het eten redelijk. Verder weinig animatie. Wij zijn er 2 jaar geleden ook geweest en nu is er wel meer informatie te vinden over uitstapjes in de omgeving. Appartementen netjes, wel krap qua keukeninventaris. Je moet of veel de vaatwasser laten draaien of afwassen! Qua onderhoud kan het her en der ook wat beter, is hier niet helemaal zoals wij gewend zijn van deze vakantieparken. Zwembad word in het weekend ook bezocht door locals, daardoor is het soms druk! Personeel spreekt ook niet heel goed Engels/ Duits, ook dit had ik beter verwacht (zeker 2 jaar later nu het langer bij deze keten zit!) Leuke omgeving voor kinderen t/m 12 jaar. Wij zijn al bij een klimpark, moeras, dinopark, fort en de stad geweest!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

mooie vakantie in mooi complex

Adriaans,
6-8-2017
  • Activiteiten1

22-7 tm 05-8 (2 volw, 3 kinderen van 5, 10 en 15). We hadden een mooi appartement met mooi uitzicht (6 persoons luxe). Keukenspullen inderdaad erg karig en er mag inderdaad wel wat onderhoud worden gedaan. We misten - voor Landal begrippen - het animatieteam voor de kids (kinderclub vies met kapotte spullen). De zwembaden zijn netjes. We misten wel parasols bij het zwembad. Het avondeten is niet heel bijzonder. Twee maal buffet gedaan maar verwacht niet te veel. Bij de Hongaarse avond (buffet) hadden wij goulash verwacht, maar helaas. Je eet beter bij Zold Akac Vendeglo (net buiten complex) of Mocca Pizzaria (begin Tata). Dat is ook een stuk goedkoper. Complex is voor mensen die goed ter been zijn (trappen) en een auto is wel erg praktisch. Receptie is netjes maar het personeel mag meer Landal uitstralen (professioneler en actiever dus niet bijv onderuit hangen en whatsappen onder de balie). Mooie uitvalbasis voor Budapest (80 km-parkeren MOM Park) of Wenen (185 km-parkeren Erdberg).

Gereisd met vrienden in juli 2017
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Kleinschalig rustig en afgelegen park met 2 kleine zwembaden in panoramische omgeving. Eigen vervoer is een MUST als je er op uit wilt. Ongeschikt voor minder validen door heuvelligging en vele trappen.

Nette en zeer ruime apptmntn met waanzinnig uitzicht op giga dakterras. Buitenboel toe aan likje verf binnenboel ZEER GOED onderhouden.

Keukeninventaris verschilt per aptmnt en kan heel karig zijn.

Niet elk aptmnt heeft vitrage: jammer vooral in slkamers!

Dubbele toiletten in 4prsn aptmnt erg fijn!

Bedden slapen FANTASTISCH.

Chapeau voor vrij jong en vriendelijk personeel; organiseert veel voor hun gasten.

In de omgeving is zeer veel te doen maar wel met eigen vervoer!!

Binnenbad mag schoner ik miste de typische chloorgeur en vond de vloer en het bruggetje vrij vies.

Viltjes onder alle stoelpoten scheelt een boel herrie op plavuizen vloeren.

TIP: contactgrill mee voor verse broodjes. Volgend jaar weer maar dan voor 3 weken.

LOVE IT LOVE IT LOVE IT!!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Mooi uitzicht terras..maar slecht onderhouden app

Fam van Hulzen,
29-7-2017
  • Onderkomen2
  • Activiteiten4
  • Onderkomen2
  • Activiteiten4

Weinig is directe omgeving, slecht onderhouden appartementen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Vakantiepark info

• VerzorgingHalfpension
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Residence Duna in Dunaszentmiklos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Residence Duna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.