Dunaszentmiklos

Reviews over Dunaszentmiklos

Mooie plek

Esther,
    30-1-2018

Mooie plek in Hongarije, prachtige appartementen. Weinig in de buurt, heerlijk rustig.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooi rustig park met schitterend uitzicht

Remco,
    25-8-2017

Dit park is prima geschikt als uitvalsbasis, ligt rustig maar redelijk centraal.

Prachtige accommodatie

E.A. Meinders,
    17-8-2017

Heerlijk vakantiepark, goed gelegen en prima bereikbaar vanaf de M1 snelweg. Ligt op 10 autominuten van Tata waar je heerlijk kunt rondwandelen en genieten van cultuur, een drankje en heerlijk eten in 1 van de vele restaurants. Boedapest is in een uurtje goed bereikbaar en een must als je van cultuur en shoppen houdt

Wij hebben genoten van de gastvrijheid en de vriendelijkheid van het personeel. Een verstopt toilet was binnen 30 minuten geregeld. Het appartement was ruim en goed ingericht en we hebben menig uurtje in het zwembad doorgebracht.

Een aanrader als je rust en ruimte zoekt.

Heerlijk gemoedelijk en kindvriendelijk

Dick Muntendam,
    14-8-2017

Voor de tweede keer dit park in Hongarije bezocht. Vorig jaar 3 weken en dit jaar 1 week gecombineerd met een ander verblijf in Hongarije. Binnen en buitenzwembad heerlijk. Geen zwemparadijs maar in het binnenzwembad met stroomversnellingen is het ook heerlijk vertoeven. Buitenzwembad met mooie glijbaan. Appartementen goed met wat kleine gebreken maar je leeft voornamelijk buiten. Goed ingericht en zelf maak je het toch gezellig. Prachtig uitzicht. Keuken restaurant iets minder dan vorig jaar maar toch niet te klagen. Verder genoeg restaurants in oa Tata. En eerlijk is eerlijk, je eet bijna voor niets. Twee heerlijke zomervakanties gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Leuk park met 2 leuke zwembaden

Karin,
    10-8-2017

Leuk net park, tegen een heuvel aan dus veel trappen en heuvels lopen. Mooi buiten- en binnenzwembad. Speeltuintje en tennisbaan waar ook gevoetbald kan worden. Restaurant ook netjes, het eten redelijk. Verder weinig animatie. Wij zijn er 2 jaar geleden ook geweest en nu is er wel meer informatie te vinden over uitstapjes in de omgeving. Appartementen netjes, wel krap qua keukeninventaris. Je moet of veel de vaatwasser laten draaien of afwassen! Qua onderhoud kan het her en der ook wat beter, is hier niet helemaal zoals wij gewend zijn van deze vakantieparken. Zwembad word in het weekend ook bezocht door locals, daardoor is het soms druk! Personeel spreekt ook niet heel goed Engels/ Duits, ook dit had ik beter verwacht (zeker 2 jaar later nu het langer bij deze keten zit!) Leuke omgeving voor kinderen t/m 12 jaar. Wij zijn al bij een klimpark, moeras, dinopark, fort en de stad geweest!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017
Dunaszentmiklos scoort een 4,5 uit 10, op basis van 32 reviews