Hotel Lycium

Hotel Lycium

We hebben een aantal aanbieders voor Lycium voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Lycium

Európai színvonal

Pátkai András
11-10-2013

Így kellene kinéznie egy európai színvonalú szállónak. A telefonos illetve internetes foglalás színvonala kiváló (kommunikáció, segítségnyújtás, rugalmasság stb) ár/érték ennyiért ennyit lehet kérni. éttermi színvonal első osztályú. szobák európai felszereltséggel, tisztasággal, ellátottsággal.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lycium in Debrecen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lycium zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lycium scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.