Camping Dorcas Center

3 reviews over Camping Dorcas Center in het Nederlands

dit nooit meer

i
5-3-2013

vies zwembad, gevolg ziekenhuis bezoek, geen bezienswaardigheden in de buurt, meertjes niet vrij toegankelijk.

Ook de huisjes slecht schoongemaakt, en doordat de beheerder niet verblijft op de camping zwartkampeerders.

Teveel groepen kinderen

mevr van de Rijdt
24-7-2012

Drama, er verblijven grote groepen (40-50) kinderen die tot laat in de avond rondhangen en rennen. Tijdens ons verblijf was er ook nog een groep met muziek, die begon 's ochtends om half 7 te repeteren op zijn gitaar met de versterker aan!! Er is heel veel lawaai, harde muziek en (te) veel kinderen. Wij hebben het twee dagen volgehouden en zijn toen maar op zoek gegaan naar een andere camping. Als je van rust houd moet je hier beslist niet naar toe.

Dat doen we nog een keer

Bert
11-8-2011

Door het onverwacht slechte weer is onze vakantie bij Dorcas niet uit de verf gekomen. In de omgeving is meer dan genoeg te doen, maar er zijn weinig slecht-weer-bestemmingen in de buurt, m.u.v. het zwembad in Debrecen.

Maar de camping is dik in orde, ons chalet was netjes, zeker naar hongaarse begrippen. Zeer vriendelijke ontvangst en een overzichtelijk en net terrein. Alleen van de in Nederland opgestelde inventarislijst klopte bijna niks.

Voor kinderen en tieners is volop ruimte en doordat de camping ook wordt gebruikt voor groepsvakanties van (o.a. Roemeense) kindertehuizen, ontbreekt het niet aan speelkameraden.

Het restaurant aan de rand van de camping stelt niet veel voor, maar de authentieke Hongaarse keuken van het nabij gelegen 'Paripa Csárda' is een echte aanrader, ook met kinderen en tieners (rondje op de pony in de tuin van het restaurant terwijl je op het eten wacht!).

Hopelijk de volgende keer beter weer, dan doen we dit nog eens over.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Dorcas Center in Debrecen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Dorcas Center zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.