Hotel Best Western Kálvin

8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Kálvin voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Best Western Kálvin in het Nederlands

Goed hotel, redelijke prijs

Richard
13-7-2009

Leuk hotel op een geweldige plek. Uitzicht op de grote kerk was zeer mooi. Goed ontbijt. Alleen jammer dat er geen airco aanwezig was. Kamer is ruim. Personeel is vriendelijk. Al met al prima, maar geen aanrader in de soms erg warme zomers)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Kálvin in Debrecen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Kálvin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Kálvin scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.