Hotel Aquaticum Debrecen Termal & Wellness

We hebben een aantal aanbieders voor Aquaticum Debrecen Termal & Wellness voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Aquaticum Debrecen Termal & Wellness

koszos szobák, épületben dohányzó személyzet, 2. osztályú vasúti kocsi feeling az egész hotelban, gusztustalan, zsíros ételek.

Dobry hotel w dobrej cenie

Dariusz
29-9-2010

Kilkukrotnie odwiedzałem ten hotel w przeciągu ostatnich kilku lat.

Zawsze była miła obsługa , dobrze przygotowane czyste pokoje oraz smaczne śniadania i obiadokolacje w ramach szwedzkiego stołu.

Dla osób starszych atrakcyjne sa baseny z leczniczą wodą termalną w podziemiach hotelu, a dla dzieci i osób młodych piękny aquapark połaczony z hotelem szklanym korytarzem. Hotel położony jest w pięknym parku.

Great Hotel

Budapest
11-9-2009

The Hotel is in a very good location in Debrecen with a great termal pools and next to the outdoor swimming pool and in good condition with very helpful, frendly staff at the reception.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aquaticum Debrecen Termal & Wellness in Debrecen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aquaticum Debrecen Termal & Wellness zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aquaticum Debrecen Termal & Wellness scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.