Reviews over Debrecen

Goede service , vriendelijke uitbaters ! Gunstige ligging aan een super prijs

Uitstekend

Vreugdenhil,
    27-7-2015

Heel mooi, alles prachtig, luxe, geen minpunten!!

Teveel groepen kinderen

mevr van de Rijdt,
    24-7-2012

Drama, er verblijven grote groepen (40-50) kinderen die tot laat in de avond rondhangen en rennen. Tijdens ons verblijf was er ook nog een groep met muziek, die begon 's ochtends om half 7 te repeteren op zijn gitaar met de versterker aan!! Er is heel veel lawaai, harde muziek en (te) veel kinderen. Wij hebben het twee dagen volgehouden en zijn toen maar op zoek gegaan naar een andere camping. Als je van rust houd moet je hier beslist niet naar toe.

Net familie hotel

foxy,
    4-7-2012

Hotel is gelegen in villawijk, buiten het centrum. Is een keurig familiehotel zonder lift. Personeel brengt de koffers de trappen op naar je verrblijf. Alle kamers hebben airco.Hotel heeft 2 verdiepingen, op de tweede verdieping zijn de kamers onder het dak, hebben schuin plafond met Veluxramen, zonder gordijnen. Gratis internet. Correct en vriendelijk personeel. Supermarkt in directe omgeving. Goede maaltijden, serveren streekgerechten.

Goed 5 sterren hotel voor redelijke prijs!

Josh,
    11-4-2012

Mooi nieuw luxe hotel, vriendelijk behulpzaam goede prijs kwaliteit, geweldig wellness gedeelte, goede ligging en comfortabel.... aanrader!!

Debrecen scoort een 7,8 uit 10, op basis van 6 reviews