Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

4 Reviews over Horse Tanya

• 10Vera Reijerkerk08-09-2018

Fantastische locatie met volledige privacy

Geweldig mooie locatie, zeer rustig gelegen aan een zandweg, complete privacy, geheel omheind inclusief zwembad. honden toegestaan . Geweldige eigenaren die altijd voor je klaarstaan. Huisje is van alle gemakken voorzien, ruime badkamer en niet onbelangrijk goede bedden en kussens! Ben hier inmiddels al 3 keer geweest. Juni 2017, Februari 2018 en Juni 2018. Kan noet wachten om er weer heen te gaan.

• 9Verar31-07-2018

Echt geweldig!

Een geweldig compleet huis met grote afgezette tuin met zwembad, waar ook honden welkom zijn. Dit was voor ons de eerste keer in Hongarije en inmiddels ben ik hier al 3x geweest in 1 jaar tijd, vanf juni 2017 t/m juni 2018. De eigenaren, Paul en Ines, zijn geweldig gastvrij en helpen je met alles. Ik ben hier ook in januari/februari 2018 geweest en dan is het ook heerlijk vertoeven hier. Je komt aan in een heerlijk warm houtgestookt huisje, maar van alle gemakken voorzien. Wasmachine, koelkast, vriesvak, magnetron, oven en gasfornuis en heerlijke bedden. Ik zou dit eigenlijk niet zo moeten aanraden, want mijn eigen opties om er weer heen te gaan worden steeds kleiner, maar ik wil dezeze huisjes in Hongarije niemand onthouden. Het is echt een aanrader👍

• 9Bianca26-07-2014

Wat een rust....

We zijn met 3 kinderen naar dit huisje getrokken. Het was heel makkelijk te vinden. Op ong 10 km ligt het centrum van Csongrad, waar je alle winkels vindt, die je nodig hebt. Het huisje heeft alles wat je op vakantie nodig hebt. Het is helemaal gerenoveerd, airco in de slaapkamer, zwembad, fietsen,... We hebben ook uitstappen gedaan naar Boedapest (140km) Aquapolis in Szeged. Als je voor rust kiest, is dit echt een aanrader...

• 9Bianca26-07-2014

Heel rustige vakantie in Horse Tanya

Horse Tanya is heel rustig gelegen aan een zandweg, waar amper verkeer doorkomt! Het ligt op ong 10 km van het centrum van Csongrad, waar je alle winkels kan vinden die je nodig hebt. Het vakantiehuisje is omringd met een hek, waar s'ochtends de hertjes komen eten. Het was voor ons een heel rustige en ontspannende vakantie met toch bezoekjes aan Boedapest, Aquapolis in Szeged...Gewoon voor herhaling vatbaar.

Vakantiehuis Horse Tanya info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens