Camping Cegléd

Camping Cegléd
6,1

33 reviews over Camping Cegléd in het Nederlands

Er is sinds 2 jaar een reggae festival naast de camping. Mensen verblijven ook op de camping. Dat geeft een week herrie van 9 uur smorgens tot 5 uur snachts . Ook maken veel Nederlanders er een boel lawaai tot de kleine uurtjes met muziek. De camping is prima, net zoals het aquapark. Maar de mensen die nu op de camping komen zijn anders dan 10 jaar geleden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Geen goede camping

Debbie,
24-8-2017

De mensen achter de receptie kunnen geen woord Engels, begrijpen er niks van. Camping is niet goed onderhouden, in de huisjes kun je niet douchen hebt water stink heel erg en is bruin. In het beddengoed zaten bloedvlekken maar ze doen er niks aan. Waterpark is oké

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

niet heel speciaal ofzo

Janneke,
14-8-2017

geboekt via touroperator, waardoor onbeperkt toegang tot alle zwembaden. hier vaak beperkingen tot toegang op de glijbanen voor de kids ivm lengte en leeftijd!!

camping zelf was niet heel speciaal, sanitair was oke, als het niet meer schoon was waren meestal onze puberende nederlandse campinggasten hier schuldig aan. vaker last van geluidsoverlast, toen we net aankwamen begon er een 5 daags reggae festival tot maar liefst 5u snachts met alles bijkomende extra campinggasten van dien. ook een nabijgelegen huis waar de rest van onze vakantie tot diep in de nacht harde muziek gedraaid werd.

receptiepersoneel vond ik gewoon onvriendelijk, ze namen vaak(ook de jongere) niet eens de moeite om te begrijpen wat je zei.

camping ligt afgelegen naast dus het aquagedeelte op loopafstand van het treinstation (naar Budapest) er was een klein speeltuintje iets anders voor de kleinsten is er niet, er komen veelal wat oudere kinderen (nederlands) veel terugkomende nederlands gasten, men kende zich onderling vaak

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Te veel lawaai.

Petra
19-9-2016

Wij zijn vaker op deze camping geweest. Dit jaar vond ik dat er veel lawaai was, er waren groepen die de radio de hele dag hard aan hadden. Er werd wel gewaarschuwd, maar ze trokken zich er maar weinig van aan. Ook waren kinderen met w.c. papier aan de haal gegaan, de rollen misten vaak, hier werd vuur mee aangestoken.

Dit jaar ook veel last van steekmuggen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Gelokt door het geweldige"" aquapark, hebben we besloten hier naar toe te trekken, ook om van hier uit Boedapest te bezoeken. Nou, hier is de taalbarriere nog behoorlijk. Het wellness centre mag je gratis (?) bezoeken, eens op de 2 dagen mag je ook naar het glijbanen gedeelte. Wij, gezin met 9 jarige jongen en 13 jarige meid, konden geen grote toegevoegde waarde ontdekken aan de (naar onze mening matige) glijbanenreeks. De camping zelf stelde ook niets voor. Geen andere voorzieningen dan een receptie, en een hok wat door moest gaan voor winkeltje.... Sanitair was zeer matig, op de camping wemelde het van muggen en ander steek gedierte, en als er dan een bus(!) hongaren losgelaten wordt, verschijnt de biertap, de stoofpot en het rumoer ten tonele, en wordt op hongaarse manier (denken we) week-end gevierd.

In dat week-end hadden we nog meer pech, doordat een jongerengroep (scouting) in een gelegenheid verderop de hele nacht door kei en kei harde muziek ten gehore bracht. Wat uiteindelijk na twee nachten leidde tot inschakelen van de campingbeheerder, de scoutingclub eigenaar, de groep jongeren, en de politie(!) Toen, de laatste nacht, was het geluid aanvaardbaar i.p.v. dat het voor overlast zorgde.De camping op zich had wel een leuke centrale eetgelegenheid (overdekt) waar je met tuinbanken beschut en van verlichting en electriciteit voorzien gezellig kon samenzijn / eten / spelen etc. Zelf een drietal gemetselde vuurplaatsen om goulash te maken, fikkie te stoken of te bbq-en, maken deel uit van deze voorziening.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Slecht.

Ties van Vugt
21-8-2016

Wij zaten in een bungalow op de camping. We zijn hier al eerder geweest maar de huisje zijn duidelijk achteruit gegaan. wat betreft de schoonmaak bij aankomst "was niet gedaan". onder het bed grote stofwolken en op de kast lege en halfvolle blikjes met Red Bull, en de badkamer overal haren van de vorige gasten. Wat ons opviel is dat als er iets stuk was niet meer gemaakt word. Kapotte kasjes etc. Wat betreft de inrichting is het bedroevend gesteld. Bestek half compleet, kopjes en schotels en glazen maar zelf bijgekocht kapotte koelkast waarvan het deurtje afgebroken was etc.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Aquapark geweldig, camping.... mwa.......

frenol300
24-4-2016

Aquapark is geweldig, voor elk wat wils.... vooral tijdens onze hittegolf. Restaurantjes vlakbij en ook in het hotel naast de camping was het goed eten.

het Apartmanpark.camping is minder, winkel was op zondag niet open, hongaarse gasten werden rondgeleid, wij moesten het maar uitzoeken en telkens gaan vragen op het kantoortje. Meisjes in het kantoor spraken redelijk engels. Bungalowtje was niet compleet qua inrichting (servies en bestek ontbraken, weinig en verschillende glazen en bekers, pannen zonder deksels) Op de foto ziet het appartement er goed uit maar het is zeer klein (33m2) Je mocht er officeel niet barbequen bij je bungalow, de Hongaren deden het wel . Tuinstoelen moest je- indien niet compleet- lenen bij het leegstaande bungalowtje van de buren.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Geweldig aquapark!

Tienray39a
20-8-2015

Net terug van twee weken huisje op de camping. Huisjes zagen er goed uit. Zat alles op en aan. Huisjes hebben nu ook allemaal een overdekt terras.

Aquapark SUPER!. Zo groot opgezet, zo'n rust, zoveel plaats, zoveel verschillende zwembaden, altijd ligbedden vrij. En dan die prijzen.

11 dagen incl alles, midden in het hoogseizoen €550,-. En verse broodjes in campingwinkel, supermarkt of van de bakker 10 stuks voor 45 cent totaal! Met drieën uit eten bij restaurant Holiday, incl drinken voor nog geen €20,-. Ook in het dorp, met erg veel mooie gebouwen, super goedkoop en super lekker gegeten bij Arizona.

2 uitstapjes gemaakt naar Budapest. Zelden zoveel mooie gebouwen gezien. Te gekke stad.

En dan de klantvriendelijkheid zo vriendelijk en behulpzaam overal. Op de camping, in het dorp, in Budapest, echt overal. Tja niet iedereen spreekt Engels maar men probeert alles om iets duidelijk te maken.

Een echte aanrader deze camping, dit appartement dit gehele complex incl aquabad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Leuke vakantie

Jolanda
20-8-2015

Fijne kleine camping. Verse broodjes iedere dag. Heerlijke spa naast de camping met leuke huisjes waar ze lekker eten en drinken verkopen voor weinig en een super gaaf aquapark met 17 glijbanen. Gratis wifi bij de tent

Weinig schaduwplekken. Toiletgebouw word maar 1x per dag schoongemaakt. Geen bewaker die ervoor zorgt dat het na 00.00u stil is op de camping.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Redelijk

Debora
14-8-2015

We kwamen aan op de camping. Het heet anders dan camping cegled dus het was wel even zoeken. Mochten een eigen plek uitkiezen. Er stonden enorm veel Nederlanders.

Er is niet veel te doen op de camping, maar dat wisten we vantevoren. Gelukkig konden onze kinderen zichzelf goed vermaken ook met vriendinnetjes.

Enorm veel overlast. Door hard praten, maar vooral ook treinen en een hondenkennel. 1 nacht had het aquamarijn een discofeest de hele nacht lang. nou dat was niet normaal!

Zwembad is super. Wel wat extra onderhoud nodig. Lagen veel tegeltjes los van het zwembad.

Er zijn 2 eettentjes vlakbij de camping. Holiday en een pizzeria. Holiday is goed, pizzeria zou ik niet een volgende keer eten. Dat was een rare ervaring.

Ik zou er niet een volgende keer komen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Cegléd in Cegléd, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Cegléd zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.