Vakantiehuis De Arcade

Vakantiehuis De Arcade
9,4

3 tips over Vakantiehuis De Arcade

bhermelink, 14-9-2014
restaurant in Igal. Fatastisch eten en tegen een zeer goede prijs.
Roosenburg, 19-8-2012
Mensen in Hongarije zijn heel vriendelijk. De markt in Pecs ontzettend leuk om te zien, dat maak je in nederland niet mee. Baleton prachtig om te zien, maar veel dichterbij: Kapos fured misschien nog wel leuker Heerlijk eten voor een spotprijs. De Tesco in Kaposvar heeft alles wat je in Nederland kan kopen en is 24/7 open. Heerlijk schepijs in Kaposvar (ijssalon tegenover hotel op het pleintje). Het zwemparadijs in Kaposvar was echt super leuk. Wandelen in de bergen erg mooi.
Ferencz, 6-8-2012

Mooi is het echt naar zwavel ruikende thermaalbad in Igal en restaurant onder het hotel vlakbij het thermaalbad(Termal Panzio)is heel erg lekker met zeer verassende soepen.

In Kaposvar op circa 30 kilometer zit een TESCO supermarkt waar je 24/7 alles kunt krijgen wat je maar wilt(ook kant en klare barbeque paketten)

In Kaposvar zit ook het geweldig mooie Viragfurdo buitenzwemparadijs waar ook een rustig en mooi thermaalbad aan vast zit.Pecs is een mooie stad.Vliegen met Wizz air en huurauto!