Büssü

Büssü

vakanties Büssü

Geen resultaten

Probeer je zoekopdracht aan te passen. Hier zijn enkele ideeën:

• Kies een ander gebied
  • Verwijder één of meerdere filters

Reviews over Büssü

• 8bhermelink14-09-2014

rustig dorpje

Rustig dorpje met 400 inwoners. Aan de hoofdweg wonen Hongaren, en in de zijstaten de zigeuners.

• 8Zorg voor natuur
    • 6Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2014

• 4vandenberg02-12-2011

büssü, een dorp dat veel armoede kent

Wij zijn in Bussu geweest om vakantie te vieren en daarna in Bussu een woning te kopen. Helaas hebben wij er van af gezien om te kopen. Wij zijn doorgereden naar een andere locatie om de rest van onze vakantie door te brengen aangezien er veel armoede in het dorp was en erg onrustig op sommige plekjes.

• 3Sfeer in stad
    • 5Omgeving
    • 1Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur

Gereisd met partner in april 2011

• 9Klaziena en Tjeerd26-08-2011

gezellig Hongaars dorpje

Op vakantie geweest in Bussu. Goed genoten daar. Leuk dorpje met een vriendelijke bevolking. De kerk is zeker een bezichtiging waard. Vonden vooral leuk al die verschillende melodietjes op de auto's, zoals postauto, ijsco-auto, fam Frostauto, bakkersauto, gasauto en ga zo maar door. Dat gaf een leuk sfeertje. Het dorp zelf is niet groot, maar wel gezellig. Wat ook fijn was: dorp ligt goed centraal gelegen. Boedapest maar 1,5 uur, Balatonmeer ruim half uur. Leuke grote stad Kaposvar op maar 20 minuten. Vele zwembaden en thermaalbaden in de buurt. Kortom: een echte aanrader voor een fijne vakantie.

januari 2011

• 10k14-08-2011

fantastisch

het is een geweldig dorp in een prachtige omgeving.daarbij hadden we ook heerlijk weer dus extra genieten. bussu is een mooi dorp met in de directe omgeving restaurantjes zwembaden eventueel het balatonmeer op een klein half uur tot 40 minuten. echt een aanrader

• 8Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

januari 2011

• 8Sonja en Roy07-08-2011

Leuk en typisch dorpje!

Bussu is een klein, maar leuk en typisch dorpje. Het is er rustig en je waant je weer een beetje in "vroegere" sferen. De postbode komt nog langs in een wagentje, met een gezellig deuntje om zich te laten horen. Ook rijden er wagentjes door de straat voor de verkoop van bijvoorbeeld gasflessen en bloemen. Erg leuk om mee te maken. In de omgeving kun je lekker goedkoop uit eten en de bewoners van Bussu zijn vriendelijk. We hebben speciaal gebakken hongaarse broodjes gekregen van Peter uit het dorp. In de omgeving van Bussu liggen een aantaal steden die zeker de moeite waard zijn om te bezoeken, zoals bijvoorbeeld Pecs. Ook boedapest is vanaf Bussu niet eens zo heel ver rijden, ongeveer 1,5 uur. Kortom een leuke plek voor iedereen die eens een keer iets heel anders wilt dan een drukke stad.

• 8Cultuur

Gereisd met vrienden in april 2011

• 10hans en nel26-07-2011

fantastisch dorp met veel cultuur

schitterend dorp voor iedereen die de gezellige dorps sferen wil beleven en een schiterende cultuur.echt kleine dorps winkeltjes voor de verse broodjes en benodigdheden.verder bij de fam vertegaal kun je een fantastisch appartement huren met een geweldig eigen prive zwembad,tafeltennistafel,trampoline grote tuin.een aanrader voor iedereen.wij gaan zeker terug

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

juli 2011

• 9liesbeth2675814-06-2011

Gemoedelijk dorpje om voor terug te komen

we zijn op vakantie geweest in Bussu en hebben er goed genoten. Bussu is een klein gemoedelijk dorpje met een zeer vriendelijke bevolking. Vooral het kruidenierswinkeltje is erg bijzonder. Iedere ochtend haalden we hier verse broodjes. De omgeving is erg mooi en ook is er genoeg te doen in de buurt. Op slechts 10 minuten rijden ligt het beroemde thermaalbad van Igal. In Igal zijn we veel uit eten geweest in de verschillende restaurantjes aldaar. We komen zeker terug, want onze volgende vakantie hebben we alweer geboekt

Saskia en Ger de Bleik

Gereisd met partner in mei 2011

• 9liesbeth2675814-06-2011

Gemoedelijk dorpje om voor terug te komen

We zijn op vakantie geweest in het gemoedelijke dorpje Bussu. Een leuk en klein dorpje waar je je echt terug in de tijd waant. Vooral het kleine kruideniers winkeltje vonden we heel leuk om mee te maken. Hier haalden we iedere ochtend onze verse broodjes. De mensen in het dorp waren erg vriendelijk. Ook het kleine kerkje in Bussu is zeker een bezichtiging waard. In de omgeving is genoeg te doen. Met het mooie weer gingen we regelmatig naar Igal, een leuk zwembad wat maar op 10 minuten rijden ligt van Bussu. Daar gingen we ook veel uit eten bij heerlijke restaurantjes. We hebben heel erg genoten en komen zeer zeker weer terug, want onze volgende vakantie hebben we alweer geboekt. Saskia en Ger de Bliek

Gereisd met partner in april 2011

• 9Saskia en Ger De bliek14-06-2011

Gemoedelijk dorp

We hebben een heerlijk verblijf gehad in het gemoedelijke dorpje Bussu. Het is een klein dorpje met ongeveer 300 inwoners. Je waant je hier echt 40 jaar terug in de tijd. Vooral het kleine kruidenierswinkeltje vonden wij een bijzondere ervaring. We werden nog geholpen van achter de toonbank. Maar hier kan je wel goed terecht voor de eerste boodschappen. Iedere ochtend haalden we daar verse broodjes. Bussu ligt in een mooie omgeving. Ook het kleine kerkje in Bussu is zeker een bezoekje waard. De dorpelingen zijn ook erg vriendelijk. We hebben echt genoten hier en hebben alweer een nieuwe week geboekt.

Gereisd met partner in maart 2011

• 9Anita en Jan van Wijk13-06-2011

Büsü een leuk en vriendelijk dorp

Wij zijn met veel plezier 2 keer in Büsü geweest. Een keer in het voorjaar en een keer in het najaar. Wij hebben erg genoten van de omgeving en de vriendelijke mensen. De woning waar we verbleven voldeed heel erg aan onze verwachtingen. Het was schoon en groot. De fantastische tuin met zijn kersen-, appel- en notenbomen (waarvan wij alles mochten plukken, opeten en meenemen) is mooi en geeft daardoor genoeg schaduw en is kindvriendelijk. Het is een echt dorp met leuke restaurantjes in de omgeving waar de bediening nog hartelijk en gezellig is. Met de auto kun je naar het Termaalbad wat ook een apparte sfeer geeft, en je helemaal tot rust komt. Er is een groot meer in de nabijheid waar gezwommen en gevist kan worden. Wij gaan zeker nog terug naar Büsü. Anita en Jan van Wijk

• 6Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in september 2010