Reviews over Büssü

Bedankt Gerard en Liesbeth, we hebben top genoten.

Roberto van Rooijen en Joke Hertog,
    9-7-2018

Wij hebben hier een fantastische tijd gehad, in het begin wat overlast van honden gehad maar daar hebben Liesbeth en Gerard met hun buurman een goed gesprek over gehad en daarna was het volop genieten.

Ze vertelden ons waar we zeker heen moesten gaan en waar het dichtstbijzijnde restaurant zat en waar je goed en voor weinig kunt eten.

Met z'n tweeën voor gemiddeld 12 euro per keer je buik vol gegeten, en erg lekker.

Ze hebben samen dit paleis opgebouwd in 2007 en je bent daar alleen dus zonder andere gasten, alleen met de eigenaren.

Elke ochtend een praatje maken en wij hebben ze ook een fles wijn gegeven omdat ze het honden probleem snel opgelost hadden.

Fantastisch met hoofdletter!

Anton,
    23-10-2016

Zeer gastvrij onthaal in een overcompleet vakantieverblijf. Aan werkelijk alles is gedacht, tot een wasautomaat toe. Als ervaren vakantiewoning boekers nog nooit zo'n compleet verblijf gezien. Goede ligging voor uitstapjes naar bv Balatonmeer, en de grotere steden. En heerlijk betaalbaar eten in restaurant Ildiko in Igal. Een absolite aanrader!!!

De Veranda

Cees,
    24-7-2015

in plaats van de arcade verbleven wij in het huis "de Veranda". Een prima huis met heerlijk zwembad. Het kleine dorp Büssü is leuk maar voor alles moet je in de auto. Voor ons was het een bewuste keuze om in het "platteland" te verblijven. De omgeving is prachtig en de mensen zijn vriendelijk. Wij spreken geen woord Hongaars maar we kregen alles voor elkaar. De verhuurders zijn Nederlands en zeer behulpzaam. Op 10 km ligt Igal waar diverse leuke restaurantjes zijn en waar je voor een heel leuk bedrag heerlijk kunt eten. Kaposvar op 20 minuutjes voor de boodschappen. Voor ons een meer dan geslaagde vakantie in dit o zo mooie land en volgend jaar zijn we er weer.

mooi huis met eigen zwembad

bhermelink,
    14-9-2014

Mooi huis bij eigen zwembad. Hartelijk ontvangen door de eigenaren. Voor ons de eerste ervarig met Hongarije. De omgeving was glooiend met veel landbouw ( zonnebloemen) Helaas zat het weer wat tegen, maar daar moet je maar een eigen draai geven aan je programma. Dagje naar Ballatonmeer, en Siofok.

Fantastisch!!

corne versluis,
    17-8-2014

Met 6 personen hebben wij 2 weken doorgebracht in vakantiewoning'de Arcade'. Wat was het geweldig, het huis ruim en netjes, de tuin heel groot, het zwembad geweldig!!. En niet te vergeten de gastvrijheid van de eigenaren Gerard en Liesbeth, niets is teveel gevraagd, helemaal super!! Kortom: een absolute aanrader voor een heerlijke ontspannen vakantie in een prachtig land waar genoeg te beleven is!

Büssü scoort een 8,4 uit 10, op basis van 19 reviews