Vakantiehuis
Weer vandaag1°-6°
9,9

33 reviews over Vakantiehuis Het Rozenhuisje in het Nederlands

Super mooi huisje, van alles voorzien wat je wenst! Weer opnieuw teruggekeerd op deze prachtige plek en nog steeds niet uitgekeken. De eigenaren bouwen alles zelf met ontzettend veel zorg en liefde en oog voor detail. Het rozenhuisje oogt nu nog gezelliger door het onlangs aangelegde terras met bankjes en verlichting, heerlijk om overdag en s avonds te genieten van de natuur om je heen. Tot volgend jaar weer, dan kijken we er extra naar uit door de komst van het zwembad wat op dit moment aangelegd wordt!

Gereisd met partner in mei 2017

Alweer Allemachtig Prachtig.....‼

Ellen
11-11-2015

Geheel onverwachts op het eind van het seizoen toch nog in Mókus Valley op vakantie geweest wat eigenlijk een jaarlijks terug kerend gebeuren is, ging dit jaar bijna niet door. Kosten nog moeite waren gespaard door de eigenaars om het Rozenhuisje ook zo laat in het seizoen heerlijk luxe en nog comfortabeler te maken, om nog maar te zwijgen over de leuke Tips Niet dat je perse ergens heen hoef te gaan want in en om het Rozenhuisje is genoeg te zien en te genieten zelfs voor mij die er ieder jaar komt. Nu sprongen de herfstkleuren er uit en de vele paddestoelen. Het is nooit het hetzelfde en het verveeld nooit in Mókus Valley en omgeving.

Mandy en Paul ik heb weer reuze genoten samen met Michael dankzij jullie gastvrijheid!! Benieuwd hoe het logeren is in de in aanbouw zijnde "Csepellina" danken wij jullie voor alweer een geweldig verblijf.

Tnxxx Michael & Ellen xx

Gereisd met oudere kinderen in november 2015

Alex en Silvana
22-9-2015

Als natuurliefhebber is Mokus Valley DE plaats om naar toe te gaan. De rust die hier heerst kun je in menig gebied niet zo goed ervaren als daar.

Het Rozenhuisje is geweldig mooi en sfeervol ingericht, het is een heerlijk huisje om in te verblijven.

Het huisje staat tegen het bosrand en als je heel rustig bent komen de herten zelfs tot aan je terras.

We zijn heel hartelijk ontvangen door Paul en Mandy (gastheer en gastvrouw), ze zijn enorm gastvrij en staan altijd voor je klaar.

Paul en Mandy hebben ons meegenomen naar de zondagmarkt in Pecs, wat was dat geweldig om te zien en te beleven. Ook het uitstapje naar de televisietoren was geweldig.

We zijn er heerlijk bijgekomen en gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in september 2015

Mooi en enerverend

Gerard
13-9-2015

We hebben genoten van de omgeving en van de gastvrijheid van Mandy en Paul. Het was extreem warm en gelukkig was het in de vallei nog goed vol te houden. Alles zeer sfeervol en oog voor detail ingericht. Al met al een aanrader

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Top!

Marco
5-9-2015

We waren voorbereid op een rustige, mooie omgeving, maar Mokus Valley overtrof onze verwachtingen. Wat een mooie plek!

In een week totaal ontspannen in de mooie natuur en genieten van de heerlijke rust,als we niet met de geweldig gastvrije eigenaren Paul en Mandy op stap waren tenminste.

Een echte aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2015

Geweldig!

Michael van Dal
31-8-2015

Fantastisch!! Onwijs gastvrij. Super omgeving

Gereisd met partner in april 2015

eindelijk weer rust en natuur

Judith Jumelet
8-11-2014

Ze zeggen wel eens 3 maal is scheepsrecht , dit was alweer de derde keer dat we hiernaartoe gegaan zijn , en het was weer goed , het was weer top !!!!

Gastheer Paul en gastvrouw en Mandy hadden goed opgelet bij de boeking : enkele maanden hiervoor waren wij getrouwd .

Paul en Mandy hadden bij aankomst de boel versierd ! Met onder andere de tekst J(udith) M(ark)arried !!! Er stond zelfs een fles lekkere wijn .

Dit was zeker een warm welkom .

Naast de vriendelijkheid en de goede zorgen van Paul en Mandy was het weer een heerlijke vakantie .

De rust , de omgeving en de natuur . Niet te vergeten de " wilde " dieren bekijken en observeren die de vallei in komen om wat extra eten te krijgen van Paul .

Kortom , waar zou je anders heen willen gaan ?

Gereisd met partner in juli 2014

geweldig plekje

Dorothé Bieshaar en Berend Freese
26-9-2014

Van 25-08 tot 07-09-2014 in het Rozenhuisje gelogeerd. Wat een romantisch plekje, de vormgeving van het huisje, de inrichting ontzettend gezellig, de tuin, het bos, het beekje, alle dieren die langs komen. Je komt hier echt tot rust, je hoeft maar op het terras te zitten en te genieten. In de omgeving is genoeg te zien en te doen. Pecs is een vriendelijke provincie stad met mooie musea en vertier.

Maar de locatie in het eigen dal is geweldig. De tuin is mooi aangelegd, heel veel bloemen, het bos is ruig. En snachts een geweldige sterren hemel. Elke ochtend verse eitjes van de kippen van Paul en Mandy.

De gastheer en gastvrouw zijn bijzonder, ze verwennen je als het maar even kan en zijn ontzetten gastvrij.

Zeker een plek om naar terug te keren.

Zeker een plek om anderen van harte aan te bevelen.

Dorothé en Berend

Gereisd met partner in augustus 2014

Mooiste vakantieadresje ooit!

Eveline
18-8-2014

Wij hadden maar voor 1 weekje geboekt, maar hadden daar wel een beetje spijt van. Het huisje, de gehele Mokusvalley en Hongarije is zo mooi! Wij zijn in die ene week helemaal verliefd geworden op het land en we gaan zeker nog een keer terug naar Hongarije. En dan sowieso weer naar Mokusvalley!

Toen wij aankwamen werden wij zeer hartelijk ontvangen door Paul en Mandy, de eigenaren. We voelden ons meteen thuis. We konden alles vragen en we hebben meerdere malen ook gezellig een drankje gedaan op het centrale terras. De wilde hertjes stonden dan van een afstandje toe te kijken, heel bijzonder. De vele dieren op het terein waren superlief en het huisje zelf is heel romantisch, echt een sprookjeshuisje.

Wij zijn wat jongere gasten, 22 en 23, maar ook wij hebben enorm genoten van de rust. In de buurt zijn genoeg restaurantjes en dingen om te doen. Wij hadden namelijk nog veel meet activiteiten op ons lijstje staan, maar kwamen gewoon tijd te kort. Volgende keer gaan we min. 2 weken!

Gereisd met partner in augustus 2014

Stilteparadijs

Sylli
6-7-2014

Paul en Mandy verstaan wat gastheerschap betekent en doen alles om deze mooie plek voor de gasten nog persoonlijker en gezelliger te maken.

Wij hadden er een heerlijke week.Pecs is een prachtige stad om te bezoeken, de markt op zondag een aanrader.

Kortom Hongarije is een mooi vakantieland.

Gereisd met partner in januari 2014

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Het Rozenhuisje in Bükkösd, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Het Rozenhuisje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.