Camping Romantik

8 reviews over Camping Romantik in het Nederlands

Super kemp

Romana Kinská
26-7-2011

Kemp "Romantik" se nám moc líbil. Známe pár kempů v Čechách a tak napíšu pár rozdílů = které jsou plusem pro tento kemp.

Jeli jsme pod stan se 3 dětmi. Kemp je rozsáhlý, tzn. máte spoustu místa kolem stanu, nešlapete nikomu na šňůry. V kempu jsou volně umístěné lavičky se stoly, kohoutky s pitnou vodou.

Sociálky - čisté, rozsáhlé, vždy teplá voda volně k dispozici (žádný žeton). Místnost na praní prádla i s pračkou, místnost na mytí nádobí. Zase vždy teplá voda.

K dispozici bazén, menší dětské hřiště dle fotek.

S obsluhou kempu komunikace probíhala v NJ. Cena dle ceníku nám připadala levná. V kempu je restaurace i možnost nahlédnout na internet - nevyužili jsme. Ale na recepci nám ochotně zjišťovali počasí, možnosti výletů a měnili EUR/FORINT.

Kromě komárů jsme neměli připomínky.

Leuke camping in mooie omgeving

Rob
4-6-2011

Ziijn hier enkele dagen geweest op doorreis. Mooie dagen gehad door vriendelijk personeel en een prima restaurantje.

super ze doen echt hun best

Dils Georges
27-10-2010

deze camping is een aanrader . Proper en rustig winkels en restaurants dichtbij . Voor mensen met kinderen is het badencomplex op loopafstand. Ook voor ons maar dan de warmwaterbaden. Gewoon doen en je wordt er aan verslaafd.Wij gaan er volgende week weer naartoe. De vierde keer dkit jaar.

grote doorsnee camping

Luc
13-12-2009

Grote ruime plaatsen, niet afgebakend. Elektriciteit is apart (met meter) te betalen.

Sanitair is groot, maar het gebouw kan een opknapbeurt gebruiken.

Voor de kinderen is er weinig om handen. Een klein speeltoestel (dat in de meeste tuinen staat) en een kleinzwembad zonder extra's.

Een restaurant aan de uitgang van de camping biedt doorsnee maaltijden, maar geen hoogvliegers.

In de omgeving is, buiten het themale badencomplex , weinig te zien.

Vriendelijke receptie en lage prijzen.

heerlijk relaxen op mooie camping

peggy-sue
16-8-2009

Erg prettige camping in het vakantieoord 'Bukfürdo'. Leuk zwembad en keurig schoon sanitair. Vriendelijke en behulpzame mensen bij de receptie en zeer leuke bediening in het restaurant. 's morgens verse broodjes in kleine kampwinkel. Wat wil je nog meer? Het thermaalbad ligt op ca. 10 min. lopen. Veel vaste staanplaatsen voor vooral Oostenrijkers. Een echte aanrader!

2008

camping romantik

allies
17-9-2008

camping tres agreable, sanitaires tres propre, bonne situation proche des thermes, j'ai apprecie mon sejour malgres que je ne parle que francais, juste un tout petit probleme concernant la wifi on n'arrive pas a la recevoir sur le camping , il faut vraiment etre tout pres du restaurant pour la capter; je recommande aux francais qui cherche une region et un camping agreable de se rendre a romantik camping, le climat printemps/ete est chaud est ensoleille, allez y vous serez agreablement surpris

heerlijk landelijk en relaxed

Maartje
1-8-2008

een verademing t.o.v andere camping bij een kuuroord.

Het is hier net een landelijk park, een klein zwembad, een lekkere eetgelegenheid, boodschappen voor zover nodig bij de deur, wat wil je nog meer.

campingplatz ca 500 meter vom heilbad entfernt. restaurant- am campingpltz und einige in der nahen umgebung. platz verfügt über einen swimmingpool und kinderspielplatz. saubere sanitäre anlagen. viele bäume. guter satelitenempfang- kabelloser internetzugang kann günstig gemietet werden. sehr ruhiger platz. es gibt auch einige sehr schöne zimmer und einige kostengünstige wohnwagen zu mieten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Romantik in Bükfürdõ, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Romantik zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Romantik scoort een 8.5 uit 10 op basis van 8 reviews.