Camping Eva

3,5

Onvoldoende

3 reviews over Camping Eva in het Nederlands

Rustige kleine camping met grote plaatsen midden in Bukfurdo nabij grote thermaalbad.

Een gemoedelijke sfeer met vriendelijke beheerders. Bij ingang goed en leuk en goedkoop restaurant met leuk personeel.

Heerlijk eten en drinken voor een erg goedkope prijs, grote wijn € 0,80, halve liter bier € 1,20 maaltijd € 7,00 .

In omgeving div. mooie stadjes bekijken en genieten van het bijna altijd mooie weer.

Camping stukken beter dan de grote thermaal camping waar je een piepklein plaatsje krijgt op grind.

Gereisd met partner in juli 2015

Eetgelegenheden op de camping zelf zijn er niet echt, maar een paar honderd meter verderop is een geweldig goed restaurant, Vadvirag restaurant, die geweldig goed eten serveert, tegen een kleine prijs. De bediening is supergoed.

Ook net buiten de poort van de camping zit een goed restaurant, het Vogelnest.

is er een fijne pizzeria/grill/cocktailbar, Kiss-eros. Allerlei drankjes, cocktails en pizza's zijn er te verkrijgen, ook tegen een lage prijs.

Al met al is Eva camping een fijne camping, waar je waar krijgt voor je geld.

Gereisd met partner in januari 2013

vlak bij Thermen van Bük

Luc
21-12-2009

Even doorgewandeld op zoek naar een camping; maar geen goeie indruk.

Positief: ruime plaatsen, groot sanitair, vlak bij het thermale complex van Bük.

Negatief: één grote sanitaire blok die renovatie kan gebruiken, geen animatie of zwembad of speeltuin.

Gereisd met partner in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Eva in Bükfürdõ, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Eva zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.