Reviews over Bükfürdõ

Rustig en gemoedelijk met vriendelijke beheerders

Aloys,
    7-3-2016

Rustige kleine camping met grote plaatsen midden in Bukfurdo nabij grote thermaalbad.

Een gemoedelijke sfeer met vriendelijke beheerders. Bij ingang goed en leuk en goedkoop restaurant met leuk personeel.

Heerlijk eten en drinken voor een erg goedkope prijs, grote wijn € 0,80, halve liter bier € 1,20 maaltijd € 7,00 .

In omgeving div. mooie stadjes bekijken en genieten van het bijna altijd mooie weer.

Camping stukken beter dan de grote thermaal camping waar je een piepklein plaatsje krijgt op grind.

Een zeer leuke plek om tot rust te komen

Ledewyn,
    9-8-2013

Was een geweldige vakantie, zeer rustig met geweldige kinder animatie. Regelmatig verse handdoeken en badjassen, zeer goede service, lekker eten en veel variatie alleen tieners zouden zich kunnen vervelen

zeer goede prijs/kwaliteit

Hedwige,
    4-8-2013

Mooie en ruime kamers, goede kamerservice met voldoende handdoeken en badjassen, heel propere badkamer, enkel iets te weinig kastruimte om kleding op te bergen, verzorgde en lekkere maaltijden waarbij alles ruim voldoende is en voortdurend bijgevuld wordt.

Kortom heel goede prijs-kwaliteit!

prettige vakantie op Eva camping in Bükfürdo

Ria Otten,
    24-6-2013

Eetgelegenheden op de camping zelf zijn er niet echt, maar een paar honderd meter verderop is een geweldig goed restaurant, Vadvirag restaurant, die geweldig goed eten serveert, tegen een kleine prijs. De bediening is supergoed.

Ook net buiten de poort van de camping zit een goed restaurant, het Vogelnest.

is er een fijne pizzeria/grill/cocktailbar, Kiss-eros. Allerlei drankjes, cocktails en pizza's zijn er te verkrijgen, ook tegen een lage prijs.

Al met al is Eva camping een fijne camping, waar je waar krijgt voor je geld.

Leuke camping in mooie omgeving

Rob,
    4-6-2011

Ziijn hier enkele dagen geweest op doorreis. Mooie dagen gehad door vriendelijk personeel en een prima restaurantje.

Bükfürdõ scoort een 8,5 uit 10, op basis van 11 reviews