Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer lodge info

9 Reviews over Bugacpuszta Lodge

• 3Dennis04-03-2020

Je kunt het er natuurlijk op wagen...

Aan de tenten en het interieur is niks op te merken maar.... wat wordt er niet vertelt! Het water uit de douche is net of je onder een roestbak staat zoveel ijzer zit erin. Dus houd je van ijzer geur dan zit je hier goed. Die witte overkapping op de achtergrond vlak naast de 2 tenten dat is een open koeienstal, dus aan vliegen op bezoek tijdens het buiten eten geen gebrek. Wie van uitslapen houdt kan hier ook beter niet zijn, elke ochtend komt het boertje zijn koeien checken op een snerpend tweetakt brommertje. En de serene rust overdag.. het verkeer op route 54 is duidelijk hoorbaar over de openvlakte. Het zwembad is een goedkope opzetbak wat nog niet zo erg is, het water was echter troebel wit wat waarschijnlijk komt door de chemische reactie van het chloor met het sterk ijzerhoudende water. Ook dat is nog uit te leggen. Maar komt het water in beweging.. 1 groene soep. Waarom filteren..?!? En 6x 8 of 10 scoren in 3 dgn??? Jaja...

• 10Jade10-01-2020

Top vakantie!

Wat een kennismaking met Hongarije, beter kon niet! Na een rit van 1400km kregen we een warm welkom. De hond kon vrij lopen in de omheinde tuin van de tent. Er stond een schelp met fris water klaar zodat ze zich kon afkoelen. 's Avonds stond er een lekkere goulash klaar en konden we gelijk onze benen onder tafel schuiven! Het ontbijt de eerste ochtend was af! Echt genieten! De wandelingen die vertrokken vanaf de tenten waren top, zelf uitgestippeld door de gastheer echt geweldig! Na de wandeling een frisse plons nemen in het zwembad en de hond laten afkoelen in het hondenbad, zalig! Een betere kennismaking met Glamping kon ik me niet wensen. Kamperen met deze luxe wat moet een mens nog meer hebben! Wij hebben er alvast enorm van genoten! En voor ons komt er zeker en vast een 2de keer! Het was een top vakantie!

• 8marjan09-01-2020

heerlijke natuurvakantie

met een groepje natuurvrienden deugddoende vakantie beleefd in de 2 tenten van Bugacpusztalodge. Vriendelijke ontvangst met heerlijke goulash en lekker ontbijt de volgende morgen. Ook op een van onze uitstappen een super lekkere picknick meegekregen van onze gastheer en vrouw. Hou je van vogels, bloemen, vlinders.... Heb je nood aan tips, twijfel niet om het te vragen. Stijn en Mieke zijn goed op de hoogte van de interessante plaatsjes in de dichte en wat verdere omgeving. de tenten zijn ook prima in orde en bieden alle comfort. Zeker voor herhaling vatbaar!

• 10Alex09-01-2020

Super , tot de volgende.

What a place to be .Toegekomen na een lange rit was het vanaf het moment dat we over de zandweg en door het bos naar de lodge toe reden yes, dit is top.Onze gastheer en vrouw hadden voor de 1 ste avond lekkere homemade goulash klaargemaakt met de daarop volgende morgen een uitgebreid ontbijt,het begin van een zorgeloos verblijf.Ganse dagen wandelen ,een verkoelende plons in het zwembad en s'avonds genieten van de nachtzwaluwen ,de juni kevers die van de partij waren en niet te vergeten het gehuil van de goudband jakhalzen .Op elke vraag kregen we een antwoord,ja ook op Stijn onze wijn is op .Voor onze viervoeter was er ruimte zat mooi afgesloten door een hek en met een lekker plonsbad als verkoeling.Top waren de wandelingen dewelke vertrekken aan de lodge zelf .Afstanden voor de korte of lange afstand stappers door poesta en bossen .De dorpjes zoals Hajos en Kecskemet de moeite ,bedankt voor de tips Stijn en Mieke .Het was super .

• 10Davy09-01-2020

Heerlijk vertoeven bij fijne mensen!

Wat een geweldige vakantie in een erg mooie streek! De tenten zijn voorzien van alle comfort en zijn bovendien kraaknet. Zowel in de ruime als in de minder ruime omgeving kan je genieten van prachtige wandelingen doorheen het Hongaarse landschap. Stijn en Mieke bieden een topservice aan. Bij aankomst voorzien ze een heerlijke maaltijd + ontbijt. Onze dochter dient een glutenvrij dieet te volgen en ook hier hadden zij rekening mee gehouden, top! Aanrader is het jaarlijkse festival in Bugac. Wij hebben hier, alweer dankzij de tip van Mieke en Stijn, bijzonder van genoten. Voor ons één van de mooiste vakanties ooit, dankjewel!

• 10Christine09-01-2020

Prachtige vakantie!!

Wat hebben we een zalige vakantie gehad midden in de natuur. Prachtige wandelingen gemaakt. We werden erg vriendelijk onthaald. Er was al lekker gekookt voor ons en de ochtend erna kregen we een heerlijk ontbijt. Een lekker flesje wijn, een cadeautje voor onze hond, vers fruit op de tafel...wat voelden we ons welkom. Stijn en Mieke stonden altijd klaar voor info over de wandelingen, markten, steden, thermaal baden, ...ze zijn van alle markten thuis. Onze tent was super proper. Heel gezellig ingericht. Stijn en Mieke kwamen regelmatig langs om te vragen of alles naar wens was. We willen zeker nog eens terug!

• 8fam vanbecelaere07-01-2020

een mooie vakantiebestemming

Wij hadden een rustige deugddoende vakantie, midden in de natuur, veel gewandeld, mooie steden bezocht, lekker gegeten, voor herhaling vatbaar. Zeer ruime tenten met alle nodige comfort, eerste ontbijt inbegrepen, voldoende en lekker, met zelfgemaakte jam. Vriendelijke en behulpzame gastheer en gastvrouw.

• 3Martine28-08-2019

Nooit meer. Vreselijk.

Vreselijke ervaring. Expres uitgekozen ivm rust en mogelijkheid onze (sociale lieve) hond mee te kunnen nemen. De twee tenten staan vlak naast elkaar. Naast ons een enorme, vreselijk agressieve hond die elke x dat wij een stap zetten vreselijk begon te blaffen en letterlijk 't hek tussen ons in wist te slopen. Eigenaar wist van te voren dat deze hond kwam en heeft ons dus willens en wetens opgezadeld met een zeer onprettige situatie. Zeer stressvol voor onze hond en dus voor ons. Natuurlijk blaffen honden maar dit was absoluut buiten proportie. Overigens zonder eigen hond was dit voor ons ook erg vervelend geweest. Bij elke stap een verschikkelijk agressief geblaf. En een hond die letterlijk de tent afbreekt. Uiteindelijk na 3 dagen zelf nieuwe plek gezocht. Geen enkele compensatie of hulp. Waardeloos. Tenten zijn mooi en ruim maar veel te dicht op elkaar. Vies klein zwembad en hondenbadje is smerig poeltje. Nooit meer.

• 10Jessy Blindeman23-01-2019

Topvakantie in de Hongaarse Poesta!

Bij aankomst werden wij enorm vriendelijk ontvangen door Stijn, Mieke en hun kids. Na een lange autoreis smaakte hun goulash heerlijk. Ook de volgende ochtend was het ontbijt er eentje om duimen en vingers van af te likken. Wij hebben absoluut genoten van onze tijd hier. De tenten zijn uiterst verzorgd en zeer knus ingericht. De gastvrijheid van Stijn en Mieke kent amper grenzen. Als gast hoef je maar iets te vragen en zij staan je graag bij met raad, tips en leuke bezienswaardigheden. Niet alleen wij zelf maar ook onze drie honden waren meer dan welkom. Op de warme dagen genoten ze van het hondenzwembad. Het terrein rond de tent is volledig omheind dus de honden kunnen vrij rond rennen. De natuur, rust en stilte zijn fantastisch! Wij hebben deze vakantie zo positief ervaren dat wij reeds opnieuw hebben geboekt!

Lodge Bugacpuszta Lodge info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Kisbugac 5, H-6114