Camping Amedi

Laatste review

Onvergetelijk

Thys VerLoren van Themaat,
18-8-2013

Een prachtige plek, van alle gemakken voorzien, beheerd door gedreven Nederlandse mensen. 't Is warm daar in Noord-Hongarije maar daar kun je je tegen wapenen en vervolgens verkoeling zoeken in het zwembad. De natuur is overweldigend, oneindig veel wandelmogelijkheden - het enige minpunt is dat er op loopafstand van de camping geen eetgelegenheden zijn.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Speeltuin

24 reviews over Camping Amedi in het Nederlands

Onvergetelijk

Thys VerLoren van Themaat
18-8-2013

Heerlijke plek om tot rust te komen! Aanrader!

I.M. de Jong
17-10-2012

Kleine, gezellige, kindvriendelijke en overzichtelijke camping. Ook 2 vakantiewoningen aanwezig. Gert en Joke zorgen dat het je aan niets

ontbreekt. Prettige sfeer, leuke mensen, leuke georganiseerde activiteiten

(goulash-avond, boogschieten, stokbroodjes boven het kampvuur, spelactiviteiten, eigengemaakte wijn proeven enz.). Speeltoestellen en niet al te groot zwembad aanwezig. Al je consumpties, wasmachine- en drogergebruik worden keurig op rekening bijgehouden. Echt een aanrader

en voor ons beslist voor herhaling vatbaar!

Heerlijk genieten

Bjorn
27-8-2012

Wij zijn weer richting Camping Amedi gegaan deze zomer, nu met onze kinderen (3 maanden en 1,5 Jaar).

Dit was echt perfect, de oudste kon lekker spelen in de boomgaard en heeft zelfs in het badje gezwommen, uiteraard wel met papa en mama erbij.

Joke heeft zelfs een hangmat voor de kleinste opgehaald zodat hij lekker tussen de bomen kon hangen om te slapen.

Voor ons was het echt genieten die week dat wij op de Camping waren.

Aanrader!

fam Visser
14-8-2012

Een gezellige kleine camping in een prachtig gebied! We zijn hier met onze kinderen, 10 en 13, geweest. Zij hebben zich prima vermaakt in het zwembad, met de tafeltennistafel en het voetbalspel. Ook was er mogelijkheid om (onder ouderlijk toezicht) een kampvuurtje te stoken. Stokbrood bakken (door camping geregeld) en marsmallows roosteren, hoorde hier natuurlijk ook bij. Wifi is (gratis) aanwezig. Vader Gert en dochter Joke zijn zeer enthousiaste en behulpzame campingeigenaren. Ze weten veel over Hongarije, de streek rondom Borsodbóta en de Hongaren zelf en vertellen hier graag over. Joke verbouwt heerlijke wijn en vindt het leuk om daar in haar wijngaard over te vertellen. Ook verzorgt ze wekelijks de bekende goulash in de ketel boven het vuur. Daarnaast is er regelmatig de mogelijkheid om te leren boogschieten op de cammping.

Hoewel de streek uitermate uitnodigt om van alles te ondernemen is het op camping Amedi zeker goed toeven!!

Absolute topper!!!!!

Schouwenburg
3-8-2012

Prachtige camping met onvoorstelbaar vriendelijke beheerders. Warm ontvangst en uitermate behulpzame mensen. Geen moeite is te veel. Voor kinderen is er allerlei spelmateriaal aanwezig. Een fijne schaduwrijke boomgaard en een klein zwembad om af te koelen. Eventuele paardrijritten etc. worden genoteerd en je rekent het hele verblif in 1 keer af. Verbruik van wasmachine, drankjes etc. wordt zeer nauwkeurig bijgehouden op een lijstje.

prima camping

PMTH
9-3-2012

Kleine camping in een mooi gebied, ligt wel wat verder van de bekende plaatsen af. Vriendelijke, behulpzame beheerder. Zeer schoon sanitair.

Klein zwembad, maar goed genoeg om af te koelen.

Rust, wandelen, fietsen, heerlijk en prachtig!!

Ingrid Meulen
19-9-2011

Bijzonder is de hartelijke ontvangst met een glas eigen wijn. De informatie verzameld in meerdere talen in mappen geordend. Als je je in die omgeving zou vervelen is het je eigen schuld, de Borsodbota en omstreken biedt enorm veel. De Gulyas-party een aanrader!

Goed verzorgde camping in een prachtig gebied

Koos en Rinet
2-7-2011

De camping ligt in een klein plaatste Borsodbota net buiten het natuurgebied Bükk. Toch heb je het gevoel dat ook de camping midden in het gebied ligt. Er kan veel gewandeld/gefietst worden. In het dorpje is een klein supermarktje geen restaurant. De camping heeft tegen een kleine vergoeding wifi. Het sanitair is prima in orde. Er is voldoende warm water. Er is een tentenveld en een caravanveld. Voor kinderen zijn er speeltoestellen en er is een zwambad. Er zijn mountainbikes te huur op de camping.

De eigenaar Gert en zijn dochter Joke zijn zeer gastvrij. De wijn die Joke zelf maakt en bottelt smaakt verrukkelijk. Ze is altijd genegen meer over het wijnproces te vertellen. Door de grote kennis van het gebied kunnen Gert en Joke meerdere tips geven wat een bezoek waard is.

In de dichtstbijzijnde plaats Ozd zijn grote winkels zoals Lidl, Aldi en Tesco. Een bezoek aan Eger is zeker de moeite waard. Helaas zijn we wegen in het gebied erg slecht maar dat ligt niet aan de hele fijne camping

Fantastisch, echte aanrader!

Steven Waals
7-9-2010

Camping Amedi is een heerlijke rustige camping in het Noord-Oosten van Hongarije.

Het is de enige camping in die regio die voldoet aan alle EU normen (en we hebben veel campings gezien!), er zijn typisch Hongaarse activiteiten zoals goelash party, paard rijden, kampvuur...

De Nederlandse mensen die de camping runnen doen er alles aan om de gasten het naar hun zin te maken.

We hebben echt genoten van onze zomervakantie.

Supervakantie

Ingrid Dekker
7-10-2009

Wij hebben een gezin met een zoon van 16 en één van 4. Een camping moet dus aan verschillende eisen voldoen. Onze oudste heeft het er prima naar zijn zin gehad: lekker hiken, mountainbiken in de (ruige) natuur en handboogschieten. Een supervakantie voor hem. Onze jongste heeft het ook perfect gehad. lekker zwembad van 6m doorsnee, fris en schoon! De eigenaren zijn super en proberen alles voor je te regelen. Wij gaan voor het eerst in onze vakantiecarriere terug naar dezelfde camping. Volgend jaar dus weer. Het gebied is supermooi en er is zoveel te bekijken en te doen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Amedi in Borsodbotá, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Amedi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.