Borsodbotá

Borsodbotá

vakanties Borsodbotá

Geen resultaten

Probeer je zoekopdracht aan te passen. Hier zijn enkele ideeën:

• Kies een ander gebied
  • Verwijder één of meerdere filters

Reviews over Borsodbotá

• 10Thys VerLoren van Themaat18-08-2013

Onvergetelijk

Rust, natuur en wandelen. Genieten van de mensen, het zwembad, de goulash aan het kampvuur...

• 10Sfeer in stad
    • 1Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8I.M. de Jong17-10-2012

Rustig stekje!

Rustig, klein dorpje in noordoosten van Hongarije. Plaatselijke voetbalvereniging en kerkje aanwezig. Een paar winkels. IJscoman komt regelmatig langs met heerlijk ijs!

• 8Sfeer in stad
    • 9Omgeving
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2012

• 9Pieter Derksen16-05-2008

Rustig dorp in prachtig natuurgebied. Goede familiecamping (Amedi) in het dorp. Geen disco's en niet 100'en eetgelegenheden, maar daar kwamen we ook niet voor.

• 9Omgeving
    • 9Cultuur

Gereisd in mei 2008

• 9serena van oorshot01-07-2006

Zeer vriendelijke camping in een prachtige natuur, waar veel te zien is en ook op de camping word veel met de gasten ondernomen, zelf hebben we 3 pubers en die vonden het geweldig, we zullen deze camping dan vast nog eens aandoen maar dan waarschijnlijk pas over een aantal jaren als we met z,n tweetjes zijn ik verheug me nu al op de wandelingen die we dan zullen gaan maken.

• 8Cultuur

Zakelijk gereisd in augustus 2005

• 10Ricardo Watchman10-01-2006

Ik heb een woning in B. gekocht en ken de eigenaars inmiddels een jaar. Mijn vrouw heeft gebruik gemaakt van de mogelijkheid via de camping paard te rijden. Niet al te veel ervaring dus wat de camping betreft, maar wel gasten gesproken en deze waren zeer enthousiast. Sommigen hebben zelfs hun doel veranderd omdat ze Hollanders tegengekomen waren die het zo naar hun zin hebben gehad op deze camping. Het is een nieuwe camping en is uitstekend gesitueerd. Verder is het schoon en is de fa. Wesselink gepokt en gemazeld in het campingwezen. Het dorp en de buurt is zeer mooi en de mensen zijn zeer vriendelijk en gastvrij. Het is een authentiek Hongaars dorp en de rust en gemoedelijkheid daar zorgen er als vanzelf voor dat je gaat onthaasten. Ik vind de prijzen niet hoog voor zover ik daar verstand van heb.

Fam. Watchman
    • 3Uitgaanslevenn