vakantie Bogács

Reviews over Bogács

genieten van camping en thermaalbad in een

MLM,
    15-6-2017

Het is geen superluxe camping maar douches en wc zijn goed en schoon, een aparte douche en toilet voor mensen met een beperking, gelegen aan de rand van het Bükk gebergte en nabij Eger. Wij vinden de combinatie van bad en camping in een, geweldig. Er is de laatste jaren hard gewerkt en ieder jaar wordt het beter. De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Alleen de beveiliging, door personen, zouden wat vriendelijker kunnen zijn.

Super vakantie op Bogacs Thermaal Camping

Steven Govaerts,
    27-7-2015

Een iet of wat alternatieve camping opgenomen in het zwembaden complex van Bogacs. Op de camping bevinden zich 8 zwembaden en drie grote glijbanen.

Bogacs is gelegen in het noordoosten van Hongarije, op de grens van het buck gebergtel en de poeste vlakte.

Eger is op een 17km zeker een bezoek waard. Deze mooie barok stad is bekend voor zijn fantastische wijnen. Egri bikaver.