Géén boekingskosten

Zugligeti Niche

HongarijeHongarijeBoedapest

We hebben de beste aanbieders voor Camping Zugligeti Niche voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 6 reviews

7.3GoedScore uit 6 reviews

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

6 Reviews over Zugligeti Niche

• 7C. Harmse27-06-2016

Prima voor stadsbezoek

Bij aankomst ziet de camping er onooglijk uit, maar de vriendelijke ontvangst maak alles goed. De plekken zijn krap maar net groot genoeg voor onze caravan van 5 meter. Er wordt een prima ontbijt geserveerd met verse hongaarse gerechten. Ook het diner is prima voor weinig geld. De bus naar het centrum staat t.o. de camping en is gratis voor 65+. Wij waren hier in mei 2015.

• 9Staat v/h sanitair
  • 3christ_van_de_ven21-09-2014

Dit nooit meer!!

Aangespoord door de andere beoordelingen zijn wij voor een bezoek aan Boedapest naar deze camping gereden. Sanitair zag er goed uit en als je uit bent op een gratis ontbijt, moet dat hier ook wel lukken. Maar wat een hopeloze camping. Wat een sof. Je kunt een plekje zoeken ter weerszijden van een donkere (onder de bomen) helling. En eigenlijk was er alleen plaats voor campers en die stonden ook in slagorde opgesteld. We konden onze caravan er niet kwijt. En dat is echt geen grote caravan. En natuurlijk kom je voor Boedapest, maar als je ’s-avonds terug komt van de stad, wil je nog wel even gezellig zitten. Dat was op deze camping niet mogelijk. Dus voor ons nooit weer.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Lianne24-08-2013

Leuk en makkelijk

Superlieve eigenaren, heel gastvrij. De camping is dan wel heel eenvoudig zowel qua sanitair als restaurant, maar het is er schoon en goed: De douches zijn prima en je kunt lekker en goedkoop eten op de camping zelf. Er is Wi-Fi in het restaurantje. Met de bus doe je er ongeveer een half uurtje-3 kwartier over om in hartje Budapest aan te komen. Wij vonden het er super.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8jokevandalen28-07-2013

Dit moet je een keer doen!!!!

Zeer gastvrije camping op uniek plekje waar vroeger een tramstation was.Het gebouw is nog geheel in tact en is nu restaurant. Ook buiten kan je gezellig genieten van het heerlijke Tsjechische ontbijt wat inbegrepen is bij de prijs!Men doet alles om het je naar de zin te maken.De bus voor Boedapest stapt praktisch voor de deur en op de camping kan je kaartjes kopen om de stad mee in te gaan.Openbaar vervoer is prima geregeld en voor 65 plussers gratis!

• 9vanni tonutti29-04-2013

OTTIMO PER VISITARE BUDAPEST

Posizione ottima, zona molto tranquilla; bus 291 a 50 mt. dall'ingresso con frequenza corse ogni 15 minuti; in 20 minuti si arriva alla stazione treni principale da dove partono tutti i mezzi pubblici. Bagni/docce spartani ma molto puliti. Prima colazione compresa nel prezzo ottima. La signora che lo gestisce parla italiano ed è molto disponibile. Rapporto qualità/prezzo quasi imbattibile.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Henk Vellekoop03-06-2012

Leuke camping

Goed te bereiken leuke camping, aardige mensen en bij de prijs is een ontbijt (brood, pannenkoeken, jam, kaas, worst, koffie en/of thee inbegrepen. Receptie en restaurant in oud tram stationsgebouw. Keurig en heel schoon sanitair.

Camping Zugligeti Niche info

Camping-informatie