Géén boekingskosten

HongarijeHongarijeBoedapest

8.7FantastischScore uit 7 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+11/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.7FantastischScore uit 7 reviews

• Airconditioning

Bekijk de beschikbaarheid

7 Reviews over Zara Boutique

• 8Kevin05-02-2016

Degelijk, proper hotel

Wanneer je het hotel binnenkomt lijkt het alsof je verkeerd bent toegekomen. De inkomhal is zeer mooi ingericht. Het interieur ziet er zeer luxueus uit, met mooie lusters, schilderijen, zetels,... En dat voor deze prijsklasse. Het personeel is zeer vriendelijk, bij aankomst werden onze reiskoffers door een personeelslid naar de kamer gebracht en sommige personeelsleden drukten voor ons de lift steeds open. Service is dan ook top.

Bij aankomst op de (standaard)kamer is het echter wat minder. De kamers zelf zijn zeer proper (belangrijke vereiste!), maar is zo klein dat je nauwelijks de koffers kan wegbergen zonder dat ze in de weg liggen. Dat is een spijtig minpunt. Daarnaast is het veel te warm in de kamer, zelfs met de airco aan. Ook in de ontbijtruimte is het vaak veel te heet. Het ontbijt op zich is goed te noemen. Er is niet zoveel keuze van beleg, maar al bij al valt er niet te klagen.

Prijs/kwaliteit is dit hotel zeker, en is bovendien zeer proper. Ligt dichtbij tramhaltes en vlak naast de Donau, een aanrader dus.

• 9Stegenga23-09-2015

Prima

Mooi hotel, vriendelijke mensen, goede kamers (met werkende airco, zelfs zo koud dat we hem warmer hebben gezet), lekker en goed ontbijt, (ook mogelijkheid tot diner, maar geen gebruik van gemaakt), gloednieuw metro en tramstation onder het plein, dichtbij de grote markt, gezellig winkelstraatje om de hoek. We hebben een reis geboekt via srprs.me en wisten dus pas op het vliegveld dat we naar Budapest en dit hotel zouden reizen! Achteraf zagen we dat een kamer daar best duur is (meer dan wat we voor onze complete reis hadden betaald). Het is zeker de moeite waard!

• 10robert28-07-2014

Aanrader.

Mooi en zuiver hotel. Een minpuntje is het ontbreken van een lift.Als je een kamer op het derde hebt ......

• 8Signique27-04-2013

Airco = 26 graden en warmer

Ligging is prima. Je kan goed slapen, geen last van verkeer van buiten.

Geen waterkoker of koffiezetapparaat op kamer.

LET OP!!! Op je kamer is het errrg warm, ondanks dat de 'airco' werkt. Men zegt dat 't werkt, maar de werkelijkheid is helaas anders. Er komt een vaag briesje via de aircosysteem in je kamer terecht. Kortom, airco temperatuur wordt niet kouder dan 26 graden. Klagen bij de receptie heeft geen zin, iedereen krijgt t zelfde verhaal te horen...namelijk, we zijn bewust van het probleem...er wordt aan gewerkt en momenteel kunnen we niets aan doen!

Iedereen die hier werken zijn zeer klantvriendelijk en proffesioneel.

Ontbijt is prima, heerlijk koffie. Alles wordt goed en snel aangevuld.

• 9web1407-11-2010

geweldig hotel

Hotel Zara Continental, want dat is dit hotel van de foto en NIET Zara Boutique (die ligt ook in het centrum maar bij de overdekte markt) is een geweldig hotel. Wij zijn met vrienden van ons een week in het hotel geweest en hebben echt niet op of aan te merken. ZEKER VOOR HERHALING VATBAAR.

• 8Richard13-07-2009

Prima hotel in centrum

Op prima locatie gelegen hotel, dicht bij Fövám tér (markt, corvinus universiteit). Moderne kamers, naar mijn mening niet al te groot. Ontbijt is goed. Personeel is ok, achter de receptie vriendelijk, maar tijdens het ontbijt vreselijk. Via een soort van verrassingshotel geboekt. Daardoor was de prijs acceptabel. De prijs die normaal betaalt moet worden is te hoog.

• 8Kay25-06-2009

A nice little hotel that tries really hard

I would recommend this hotel to anyone going to Budapest that wouldn't expect the normal European comforts. Keep in mind that Budapest itself is struggling and this hotel is much nicer than most of the others I saw. The rooms are small, but comfortable, the included breakfast a bit sparse but adequate, the staff pleasant and very helpful. Its in an excellent location for shopping and sightseeing.
    My only complaints were the gigantic, hard bed pillows a normal person cannot possibly sleep on and the chairs and space in the breakfast area had much to be desired. I'd definitely stay there again.

• 8Yannis25-06-2009

Nice boutique hotel but...

This is a very nice small boutique hotel, very central and with very firendly staff. Rooms small but nice and modern. However, walls are paper thin and the noise can be too much to bear, take your ear plugs with you! Also avoid breakfast after 10am, the area is too packed and you may end up waiting for a table. Otherwise fine.

• 9Ph. Komen12-04-2008

Prachtig hotel, midden in het centrum. Schone en moderne kamers.

Hotel Zara Boutique info

• CafeBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar