Géén boekingskosten

Hotel Victoria

HongarijeHongarijeBoedapest

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Victoria voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 5 reviews
+9/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.2FantastischScore uit 5 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

5 Reviews over Victoria

• 10Erwin ten Kate08-02-2016

Prachtig hotel met zeer goede faciliteiten en een prachtig uitzicht op de stad. Ik verblijf regelmatig in Boedepest voor werk, maar dit hotel springt er echt bovenuit. Tot de volgende keer !

• 8Henk-Jan30-06-2014

Wat een uitzicht!

Het is een prima hotel. De 4 sterren heeft niet zo zeer betrekking op het hotel zelf, maar denk ik meer op het uitzicht van de kamers over de Donau. Ook de ligging was super. De brug over en je loopt zo het centrum in. Kamers met kluisje en minibar. De dikke matrassen waren van top kwaliteit. De kamer was alleen wel erg gehorig. We konden letterlijk het gekreun van de buurvrouw horen. We werden er allebei wakker van! Het ontbijt was prima. Er wordt gevraagd of je een gebakken ei of scrambled eggs wil. Koffie, cappuchino, espresso uit een prima koffieautomaat. Wij zouden zeker weer terug gaan naar dit hotel.

• 5John04-01-2013

Matig

Afgelopen weekend verbleven we hier. Prachige kamer, geweldige bedden, mooie badkamer, echt van alle gemakken voorzien. Jammer dat t overal verschrikkelijk warm was. De lobby, de hal en de kamer zelf. Zo goed als de kamer was, zo slecht was t ontbijtbuffet; "plastic"vlees en kaas voor op t brood, potten met oploskoffie te vermengen met lauw water uit een tank, hetzelfde gold voor de thee. Jus en appelsap van inferieure kwaliteit. En dat alles geserveerd in een hal ipv een gezellige ruimte.

• 10S. Bladh18-09-2010

Alla rum har panoramafönster mot Donau.

Bra läge med perfekt utsikt mot parlamentet och Donau, utmärkt service och bra frukost.

• 8Robert Teigeler03-08-2007

Goed hotel met prachtig uitzicht over de donau. Goed ontbijt en goede centrale ligging

Hotel Victoria info

Soort hotel