Géén boekingskosten

Hotel Veritas

HongarijeHongarijeBoedapest

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Veritas voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 14 reviews
+8/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.6GoedScore uit 14 reviews

• Airconditioning

14 Reviews over Veritas

• 8irma18-09-2012

goed hotel buiten centrum

Wij vonden het een goed hotel, goede kamer met stabalkon. Het ontbijt was niet veel broodkeus, en 1x oud brood gehad. Het hotel ligt goed op loopafstand van de metro, naar het centrum 7 minuten. Het kan wel zijn dat de bar na 22.00 dicht is, en dat je niks meer kan drinken. Dat hadden wij bij aankomst. En het beddegoed zag er licht bruinig uit.

• 6JB23-05-2012

Dit hotel niet meer, zou voor een ander gaan.

De kamers werden goed onderhouden.Ontbijt was eentonig, en werd slecht bijgevuld , je moest het zelf gaan vragen, alles was al heel vroeg op..Personeel in de ontbijtruimte was zeer nors en onvriendelijk.

• 9p.verveer17-08-2011

goed hotel

wij hier een paar dagen geweest.de kamer was netjes en schoon.de bedden waren goed.het personeel was vriendelijk en behulpzaam.het eten in het hotel was ook goed.kortom een goed hotel

• 8Peter van Pelt21-04-2011

Goed hotel met goede keuken

Hotel ligt op 7 metrominuten van centrum . Hotel heeft goede keuken en vriendelijk personeel. Kamers waren schoon, maar werden niet iedere dag verschoond. Alleen bij klacht bij receptie werd de kamer alsnog schoongemaakt in de avond tijdens het eten.

• 6Cvankuijck09-09-2010

Redelijk hotel

Goede prijs kwaliteit verhouding. Niet in het centrum maar wel vlakbij metro met een zeer snelle verbinding naar het centrum. Eenvoudige kamers. Het ontbijt is eenvoudig en alle dagen hetzelfde. Medewerkers behulpzaam . Prima hotel voor redelijke prijs , om van daar uit Budapest te ontdekken.

• 8Antoinet18-11-2009

Leuk hotel voor een leuke prijs

Goede prijs kwaliteit verhouding. Niet in het centrum (dus rustig) wel vlakbij metro en na paar haltes sta je in het centrum. Eenvoudige kamers, schoon, iedeere dag schone handdoeken, douche( geen bad) , soms balkon( kun je niet op zitten) , je kunt kiezen voor rookvrije kamer( rook in gang wel erg naar rook de 1e dag) Ik heb er alleen ontbeten, ontbijt is eenvoudig en die 4 dagen was ontbijt hetzelfde. Medewerkers vriendelijk en behulpzaam .

Prima hotel voor redelijke prijs , om van daar uit Budapest te ontdekken.

• 7Anne02-11-2008

Geen geweldig hotel

Het hotel ligt buiten het centrum en ziet er van buiten leuk uit. De receptiemedewerker is uiterst behulpzaam en vriendelijk. Het hotel ligt op loopafstand van de metro, tram en bus. Je bent in een minuut of 10 in het centrum. Wat ons tegen viel: de kamer was niet schoon en werd ook nauwelijks schoon gemaakt. Het beddeegoed was beslapen en gedurende de week dat wij er waren werd het niet vernieuwd (ook niet na vragen). Verder was op de TV slechts een Duitse zender en 2 Engelse. Verder alleen Hongaarse. Het ontbijt was goed, maar wel elke dag hetzelfde, geen enkele variatie. Als het druk was was halverwege het ontbijt al het serviesgoed op. Al met al " ging het wel"> Een volgende keer zou ik een ander hotel boeken, vanwege het vieze beddengoed.

• 9corrie05-05-2008

Een goed hotel op loopafstand van de metro. Een goede keuken.

• 8J Geleedts01-08-2007

Hotel buiten centrum was bekend, metro werd aan gewerkt; daarvoor bussen; prima geregeld. Alleen ontbijt genoten, was goed. Kindvriendelijkheid voor ons niet van toepassing.

• 7H Michels18-07-2007

Kamer was op zich goed, alleen veel geluidsoverlast

Hotel Veritas info

• AirconditioningBeschikbaar