Appartement VACI 25

AppartementWeer vandaag33°20°
Appartement VACI 25

1 review over Appartement VACI 25

Un appartamento deluxe a prezzo economico!

Alessandro
27-7-2010

Direttamente sulla via pedonale di Budapest, un appartamento di nuovissima ristrutturazione che permette di godersi appieno il clima della Budapest direttamente dal cuore. E’ composto da ampia camere matrimoniale, un grande soggiorno dove ci sono due divanoletto matrimoniali. Un bagno con spaziosa doccia. Secondo me è un appartamento consigliatissimo perchè ti permettedi vedere Budapest comodamente stando nel centro città!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement VACI 25 in Boedapest, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement VACI 25 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement VACI 25 scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.