Kleine hotelsWeer vandaag22°7°
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor The Three Corners Hotel Bristol voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel The Three Corners Hotel Bristol in het Nederlands

Prima, schoon verblijf

Laura,
31-10-2018

Een net hotel waar we goed werden ontvangen. Het receptie personeel spreekt goed Engels en is erg vriendelijk. De kamers zijn schoon en we hadden een heerlijke ruime douche. De bedden waren ietwat hard maar op zich prima voor een paar nachten. We hoorden 's nachts wel veel geluid van de straat (politie, ambulance etc.) omdat we aan de voorzijde sliepen. Ook vonden veel mensen uit onze groep (wij ook) dat het op onze kamers vrij warm was en als je dan de airco aan wilde zetten, blies die alleen warme lucht... Het ontbijt was ook goed, veel keus maar niet alles zag er even smakelijk uit. In z'n totaal een prima hotel voor een citytrip en zeker een aanrader.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Ik had een prima verblijf in dit hotel als alleenreizende. Keleti pu is met al haar tarnsport nog geen 10 wandelminuten ver, er stoppen ook bussen 50 m verderop. Aan het plein, linksaf als je uit het hotel komt. komt een nieuwe metroingang; ook daar tal van bussen, trams en trolley's. Op de hoek van de straat is een Aldi, tot 2200 open. Dat is aan de grote straat, Rákóczi út. Voor water enz Ik liet de rest daarvan NIET door het personeel opruimen. Lang niet gezien wat ik wilde. Dat komt omdat ik "afdwaal", In het zuidelijke deel van het 8ste district vond ik het toch en beetje "unheimisch" met een dikke camera om mijn nek helemaal alleen. Nooit een gevoel van onveiligheid gehad. Goed op jezelf en je spullen letten moet je overal. Er zijn veel leuke pleintjes waar je even wat kunt zitten eten of drinken, gewoon op een bankje, geen terras dus. Dat doen de Budapesters ook. Leer wat Hongaars, maakt het veel simpeler. Met engels en bij de ouderen met duits red je je overigens prima.

Gereisd alleenreizend in maart 2014

Fijn hotel met een goed ontbijt

Lijado
6-8-2012

Dit hotel bevindt zich in een zijstraat van de drukke Rakozki maar is rustig gelegen. Het ontbijtbuffet is gewoon goed. De kamers zijn wat IKEA achtig ingericht, niet groot maar wel functioneel. Er is een minibar (in een koelkastje) aanwezig evenals een waterkoker en een kluis. Ik heb eigenlijk niets op te merken. Of ja het water ruikt naar chloor... Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Tegenover het hotel aan de Rakozki was een ALDI in aanbouw...(juli 2012). Voor de flessen drinkwater... Naar het centrum is ongeveer 45 minuten lopen maar met de bus (vlak om de hoek) of Metro (ca 10 minuten lopen) ben je er zo.Er is vlakbij een groot winkelcentrum (Arena Plaza) waar van alles te koop is. Wij waren heel tevreden over dit hotel en gaan zelfs weer terug. Budapest is een hele mooie stad, echt een aanrader. Dit hotel trouwens ook.

Gereisd met partner in Fri Jul 13 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Perfect hotel!

Mathijn
23-9-2011

Dit hotel ligt in een zijstraat nabij metro en treinstation!

Gereisd met vrienden in februari 2010

Waar voor je geld

Dennis
15-1-2010

Hotel Bristol is een nieuw hotel in een prachtig gerenoveerd pand in een zijstraat nabij het Keleti-station (ongeveer vijf minuten lopen naar trein en metro). Het hotel beschikt naast een 24-uurs receptie over een sfeervolle ontbijtruimte, 's avonds in gebruik als bar. Personeel is vriendelijk en bijzonder behulpzaam. De kamers zijn modern en comfortabel met een goede douche, minibar, tv, föhn en desgewenst een waterkoker met koffie en thee. In de omgeving zijn wat kleine winkeltjes en enkele restaurants en een gigantisch overdekt winkelcentrum: Plaza Arena. Eigenlijk valt er op dit hotel niets aan te merken, behalve dat het niet in het absolute hart van de stad ligt, maar net daarbuiten. Deák Tér is een kleine tien minuten met de metro, Váci Utca twintig minuten stevig doorstappen. Neem je dit voor lief, dan heb je een uitstekend hotel tegen schappelijke prijzen.

Gereisd met partner in januari 2010

D-reizen

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Autoverhuur, Concierge, Informatie voor trips, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Three Corners Hotel Bristol in Boedapest, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Three Corners Hotel Bristol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.