Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag23°9°
Hotel The Three Corners Hotel Art

We hebben een aantal aanbieders voor The Three Corners Hotel Art voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel The Three Corners Hotel Art in het Nederlands

Boven verwachting zeer goed !

Marion,
27-3-2018

De reis naar Budapest was een ( grote ) verrassingsreis, in positieve zin ! Vooral dus ook dit hotel. Een heel goed hotel, heel schoon, rustig gelegen en toch in het centrum En met vriendelijk personeel. Zij waren heel bereidwillig om je te helpen met wat dan ook ! De kamers zijn niet groot, maar wel schoon. De badkamer is prima. Bedden zijn ook goed. Het ontbijt heel uitgebreid en voor diverse nationaliteiten. Je kunt ook Gratis gebruik maken van de computer + printer en van koffie, thee en water in een aparte, rustige ruimte. Wij willen dit hotel dan ook bij iedereen aanraden. Wij waren voor 2 nachten, Inclusief ontbijt en wat drankjes + nootjes, € 155, 87 kwijt ( geboekt via touroperator). Wij vinden die prijs, zeker voor hetgeen je kreeg, Heel erg schappelijk!! Het enige minpuntje wat ik kan bedenken is dat je soms wat mensen op de gang hoort en de liften klein zijn, maar daar valt ontzettend goed mee te leven hoor ! Gewoon doen !

Gereisd met partner in januari 2018

Mooi hotel met airco in centrum budapest.

hans van es
29-7-2016

Mooi hotel,prima kamers,ontbijt wat sober, ligging perfect.parkeren is wel een probleem wij hebben een bus, opel vivaro als je het niet weet kun je nergens in ivm hoogte Tip !! Overdekte garage in de buurt(500mtr) van het hotel hoogte 2.10 meter garage pollack ,adres is Pollack milhaly ter. Je kunt eerst de koffers even afzetten..let op het is een heel smalstraatje parkeren is waarschijnlijk niet mogelijk! Vriendelijk personeel niets op aan te merken.

Gereisd met partner in juli 2016

prima hotel

carla
18-9-2013

Goed hotel, zeer schone kamers, wel klein soms. [ de onze] Ontbijt ook uitgebreid, voor alle mensen uit alle werelddelen, was er van hun gading. Bij de receptie waren ze ook vriendelijk en bereid te helpen met al je vragen. Alleen mijn voorkeur [ 2e of 3e etage] heb ik niet gekregen.

Gereisd met partner in Tue Sep 10 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Hotel heeft alles wat nodig is voor een citytrip ! Personeel zeer hulpvaardig. De kamer (app voor 4 pers => nr 53) was zeer ruim met een aparte slaapkamer. Kamer werd elke dag zeer proper gemaakt. Ontbijtbuffet heeft alles wat nodig is om de dag goed te kunnen starten. Prijs/kwaliteit zeer goed. Kortom, een aanrader

Gereisd met oudere kinderen in september 2013

Het art hotel is prima gelegen, zowel gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer vanaf de luchthaven als voor alle bezoeken in de stad. Ook te voet is alles vlug te bereiken. Het is kleinschalig en daarom ook gezellig. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. De kamer was prima in orde, proper en dagelijks goed gereinigd.Ontbijt goed, vers en voldoende keuze en ook hier vriendelijke, rustige bediening. Aan de receptie kon men alles vragen, steeds werd er met de glimlach antwoord gegeven. Kortom we raden dit hotel zeker aan, prijs/kwaliteit top. Als we nog eens terug naar Boedapest gaan dan is het naar dit hotel. Geen twijfel mogelijk.

Gereisd met partner in Mon Jun 10 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Centraal gelegen, comfortabel en vriendelijk

Alexander Van Cleef
6-6-2012

Best Western Art Hotel ligt in het centrum, dicht bij metro en tram. Je kunt dus snel alle kanten op. In de straat rijden geen auto's, dus rustig. De kamers zijn ruim, de bediening is vriendelijk en hulpvaardig. Het in het hotel gelegen restaurant La Perle is zeer de moeite waard, zeker als je op het terras kunt eten.

Gereisd alleenreizend in mei 2012

Heerlijk hotel

Zusjes
2-9-2011

Super schoon hotel, aardig personeel, zeer behulpzaam. Kamer prima en schoon. Ligging is perfect, je kan overal lopend heen. Bij de buurman Jannis Pub prima eten voor heel weinig geld. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in Tue Aug 23 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

We hebben hier 5 nachten geslapen. Uitstekende ligging voor de bezichtiging van de stad, zowel te voet als met het goede openbare vervoer. Hotel is vrij klein net zoals de kamers zelf. Wel ben je van alle gemakken voorzien en is het ontbijt gewoon goed. Enige minpunt is de airconditioning die het in deze hete zomer wel liet afweten.

Gereisd met partner in Fri Jul 23 2010 11:46:22 GMT+0000 (UTC)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Overige servicesKluis, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Three Corners Hotel Art in Boedapest, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Three Corners Hotel Art zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.