ZorghotelWeer vandaag29°13°

15 reviews over Hotel The Aquincum in het Nederlands

leuk hotel, vriendelijk personeel

Guus Hutschemaekers
10-8-2013

Met name het personeel in de spa van het hotel was zeer vriendelijk

Gereisd met partner in januari 2013

Goed hotel buiten centrum.

bianca.daenen
9-6-2013

Hotel ligt iets buiten het centrum van Budapest. We zijn hier via een veiling terechtgekomen en voor de prijs die we betaald hebben was de kwaliteit heel goed. Hotel ziet er heel netjes uit en personeel is heel vriendelijk. Ontbijt was goed. Openbaar vervoer is heel goed geregeld (trein/tram/metro) Tramhalte vlak bij hotel.

Gereisd met partner in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

geweldig mooi, luxe hotel

tootje
21-2-2013

via veiling hebben wij 2 dagen van dit hotel genoten en vooral van Boedapest een prima hotel, vriendelijk personeel,mooie kamer,van alle gemakken voorzien

Gereisd met oudere kinderen in februari 2013

Great hotel!

Bart
25-12-2012

This Hotel changed it's name to "The Aquincum Hotel". Room and halls were verry clean, staff was friendly, good public transport links to the city. Just don't go to the bar in the basement, high price for bad drinks.

Gereisd met partner in december 2012

Super hotel voor een hele mooie prijs

marcel_34
8-11-2012

Afgelopen zomer hier een week geweest. Heel mooi en schoon hotel. Zwembaden zijn heerlijk. bediening is goed. Eten is prima. Zeker een aanrader. Het hotel ligt wel echt aan de rand van Budapest, staat ook wel vermeld maar het centrum is niet te lopen! Maar dit was voor ons geen minpunt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Fantastisch hotel

H. van Unen
9-9-2012

Hotel Ramada Plaza Budapest is een uitstekend hotel. De kamers zijn ruim en schoon. Minpuntje was de koffie bij het ontbijtbuffet. Voor een luxe hotel misstaat het, dat er geen verse koffie genomen kan worden, maar dat de koffie in een kan geleverd wordt.

Gereisd met partner in augustus 2012

Stedentrip Boedapest

toinevermeer
11-3-2012

Echt een heel goede keus. Ligt niet in het hart van het centrum maar Hotel heeft een uitstekende transfer en is zeer vrijblijvend behulpzaam.

Zeer uitgebreid en goed ontbijtbuffet

Gewoon prima

Gereisd met partner in maart 2012

Schitterend Hotel

familie spaans
28-8-2011

Een top hotel, waar de kinderen zich uitstekend kunnen vermaken. Een prachtig zwemparadijs, met 9 glijbanen. Hotelkamer was perfect. We waren met twee kinderen. En hadden twee identieke kamers met een tussendeur. Eten is heerlijk, vooral de toetjes. Met een pendelbus kun gratis naar Boedapest. Met de auto kun je omliggende plaatsen goed bereiken. Een echte aanrader!!!.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Zéér goed hotel

Diny en Wim Reuser
24-9-2010

Dit hotel is zéér aan te raden. Langs de Donau gelegen,bij een M-station, vriendelijk en behulpzaam personeel. ruime kamers en keurig ingericht, ontbijtbuffet met zéér ruime keuze, restaurant: prima keuken en niet duur van prijs. Kortom een aanrader. Twee opmerkingen: wel een gemis is als je via internet wilt inchecken voor je terugvlucht dat deze service niet gegeven wordt via het hotel. Wat zeker aangepakt moet worden door het managment van het hotel is dat als de verlichting uitvalt in de omgeving van het hotel en dus ook in het hotel, het dan onzettend donker is in de gangen van het hotel. Je ziet geen steek voor je ogen. Dan zou het zeer aan te raden zijn dat de noodverlichting aanspringt. Dat was dus niet het geval tijdens ons bezoek. E.e.a. duurde bijna een half uur voor de stroomvoorziening weer normaal was. Nu was het een stroomstoring maar in geval van een andere calamiteit zou het wel eens doden kunnen betekenen het niet hebben van noodverlichting.

Gereisd met vrienden in Thu Sep 16 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Volgende keer weer!

Doortje
10-1-2010

Augustus 2009 hebben wij (met zijn drie-tjes) het Sziget festival bezocht en verbleven wij in dit hotel. (tja erg decadent) Dit omdat het festival aan deze zijde van de donau is. Ook hebben wij de stad (deels) bekeken. Een trein stationnetje is vlak bij het hotel en er zijn goede verbindingen richting het centrum. Ook lopend is het te doen maar het is een pittige wandeling. Het hotel is fantastisch!! Het eten, de service, de kamers, de bedden, en niet te vergeten de spa faciliteiten. 3 verschillende temp.baden, bubbelbad, stoombad, sauna en thaise massage!! (en nog veel meer!) Kort om!! Wij gaan zeker terug naar het Sziget festival (beter dan welk festival dan ook) en dan boeken we zeker dit hotel weer.

Gereisd met vrienden in Tue Aug 11 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Dokter, Autoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Aquincum in Boedapest, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Aquincum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.