9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Star Inn Budapest Centrum voor je op een rij gezet:

16 reviews over Hotel Star Inn Budapest Centrum in het Nederlands

Prima hotel voor city trip

mom&dad
17-3-2017

Het is een eenvoudig hotel, maar voldoet voor een citytrip. Personeel bij receptie is vriendelijk. Hotelkamer gewoon standaard. Op zich wel schoon, maar helaas wel wat schimmel in de douche langs de randen. Bij ontbijt kon je diverse broodjes/muesli kiezen. Het roerbakei was helaas wel diverse keren bijna al plastic, dat zag er niet lekker uit. Verder genoeg keuze uit beleg. Hotelomgeving niet bijzonder, wel een Starbucks & Mc Donald in de buurt. Bereikbaarheid was ook oké, ong. 10 minuutjes lopen tot een groot metrostation.

Gereisd met partner in februari 2017

Fijn hotel

Desiree Meijer
8-3-2017

Fijn hotel. Mooie ligging erg vriendelijk personeel zeer behulpzaam. Peter en Anna in t bijzonder. Goed ontbijt. Nette kamer niet heel groot maar schoon. Een aanrader!!

Gereisd met partner in maart 2017

nooit meer dit hotel

dekkers311
29-10-2016

Werden onbeschoft door gestuurd naar ander hotel wegens technische problemen, de weg werd gewezen en zoek het maar verder uit. In een woord: ONBESCHOFT, dit gewoon niet meer boeken

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Gewoon goed

Peter
21-6-2016

Klein, overzichtelijk hotel. Kamers goed bijgehouden, airco werkte prima. Ontbijt niets op aan te merken, je kan zowel binnen als buiten op de binnenplaats ontbijten.

Ligging is perfect. Lopend kan je het gehele centrum prima bereiken, bovendien is OV overal aanwezig in de directe omgeving.

Enige opmerking. Vooraf krijg je een mail van het hotel waarin vervoer ( taxi ) wordt aangeboden vanaf het vliegveld naar het hotel ( bij aankomst ) . Het gaat dan om een vaste prijs van 8500HUF, een kleine 30 euro. Een schappelijke prijs vonden wij het, dus aanbod geaccepteerd. Bij vertrek opnieuw taxi geregeld, maar dit keer op de meter ( chauffeur vergat deze uit te zetten denk ik ) . De chauffeur begon rondjes te rijden in het centrum, om de meter te spekken. Uiteindelijk kwam de meter op amper 7000HUF uit. Die 8500HUF is teveel. Je kan beter bij het vliegveld zelf een taxi regelen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Prima en centraal gelegen

Anita
14-3-2016

Super centraal. Schoon. Zeker hulpvaardig en vriendelijk personeel. Uitgebreid en heerlijk ontbijt.

Gereisd met partner in maart 2016

Netjes en vriendelijk

Mieke
31-1-2016

Heel netjes, business kamer was heel schoon en ruim genoeg. Alleen de tv weinig aan, 1 Engelstalige zender, rest onverstaanbaar voor ons. Gratis wifi werk goed.

Ontbijt was goed, lekkere verse zalm. Alleen koffie vonden wij niet lekker.

Ligging geweldig, metrostation oktogon of opera beiden paar minuten lopen. Veel restaurants in de buurt van hotel. Vooral Wasabi (Japans, lopende band met gerechtjes) en Mensa (steak en zalm mmm) zijn aanraders, beiden te voet bereikbaar.

Gereisd met partner in januari 2016

aanrader

f.v.d.leemkolk
29-7-2015

Star Inn is gunstig gelegen . Vriendelijk personeel. Mooie schone kamers.badkamer is niet groot maar wel compleet. Goed ontbijt

Gereisd met partner in juli 2015

Hotel is zeer netjes, modern, aardig personeel, klantvriendelijk. Heel anders dan in Nederland. Inclusief 24 uur beveiliging. Ontbijt was lekker, niet extreem uitgebreid. Wel heel schoon en fris allemaal. Ligging is goed, in Pest.

Zeker een aanrader!!

Gereisd met vrienden in maart 2014

Gunstig gelegen hotel

Simon
11-10-2013

Zeer mooi hotel met een zeer gunstige ligging, je kunt veel bezienswaardigingen te voet bereiken.

Schone en ruime kamers. Jammer dat er geen koelkastje in staat en dat er aan de bar geen bacardi te verkrijgen is. (beetje vreemd)

Ontbijtbuffet is werkelijk zeer goed, heel veel om uit te kiezen.

Hulpvaardig personeel.

Gereisd met partner in oktober 2013

Zeer vriendelijk personeel, triest ontbijt

sarahpannekoeke
5-8-2012

De ligging was redelijk goed, zelfs te doen om te voet naar het centrum te gaan. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam! Als je informatie nodig had over gelijk wat, waren ze heel bereidwillig om te helpen. De kamers waren erg standaard (bussiness kamer). Elk 1 grote handdoek, geen kleine, geen stylo op de kamer, uitzicht op een muur,... Wel goede airco en heel propere kamer.

Gereisd met partner in augustus 2012

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • VerzorgingLogies-ontbijt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Star Inn Budapest Centrum in Boedapest, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Star Inn Budapest Centrum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.