Hotel Soho

7 reviews over Hotel Soho in het Nederlands

Helemaal fantastisch

Bianca De Koeijer,
11-3-2019

Fantastisch hotel.. Ontbijt goed super vriendelijk personeel.. Overal op loopafstand vandaan.. Kortom een top locatie in een prachtige stad..

Gereisd met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Lennart
30-7-2015

Heel mooi hotel. Ideale ligging, met alle bezienswaardigheden op loopafstand of heel goed te doen met openbaar vervoer. Vriendelijke personeel, spreken goed Engels en zijn altijd bereid je te helpen.

Gereisd met partner in juli 2015

Goede hotel

Irene
30-10-2013

Prima hotel, met goede ontbijt. Alleen jammer bij ontbijt geen volkoren brood aanwezig, alleen lichtbruin of wit brood/bolletjes.

Hotelkamers prima te doen, redelijk luxe kamer! We zijn niet veel op kamer geweest, alleen om te slapen en douchen. Boedapest prachtig stad, echt aanrader!

Ongeveer 20-30 minuten lopen naar Donau/centrum

Gereisd anders in oktober 2013

D-reizen

Goed en gunstig gelegen hotel

JoopZ
16-10-2013

Voor een stedentrip een prima hotel. Kamer was idd klein maar voldeed voor hetgeen bedoeld: slapen en voor de rest genieten van een mooie stad. Wij hadden een kamer aan de achterkant, wat volgens ons wel rustiger was dan aan de voorkant. Hotel bevindt zich in een buurt met leuke cafeetjes en restaurants waar je voor een leuke prijs kan eten/drinken. Hoe dichter naar de bezienswaardigheden/Donau hoe duurder het overal wordt! Het ontbijt was prima, personeel vriendelijk.

Gereisd met partner in oktober 2013

Zeer hip en modern hotel

Johan van praet
30-3-2012

We hadden een zeer aangenaam verblijf in dit hotel. Personeel is zeer vriendelijk, behulpzaam en kent zijn talen goed. Zelfs een begroeting in het Nederlands. Mooie kamers met alle comfort. Ligging zeer goed, bijna perfect. Je hebt een metrohalte om de hoek. Gratis Wifi en je kan een laptop gebruiken, al was deze vaak bezet en handig in gebruik was deze niet (toetsenbord deed niet wat het zou moeten doen) Ontbijt was voldoende, maar heb het al uitgebreider gehad in andere hotels. Alles zeer proper, kortom zeer veel waar voor ons geld gekregen.

Gereisd met partner in maart 2012

Trendy hotel in bruisend Budapest

Wiljan en Antoinette
27-9-2010

Het Soho hotel is een prima plek om Budapest te verkennen. Het personeel is uiterst behulpzaam met allerlei vragen over Budapest. Wil je internetten, dan stellen ze even een laptop beschikbaar. In het hotel is alles super voor elkaar, een goed ontbijt en ook de schoonmaak is goed geregeld. Wij hadden het geluk van een upgrade naar een suite.

Gereisd met vrienden in Thu Sep 23 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

AANRADER !

Irene
19-1-2009

Hotel Soho is een hip hotel. We hadden een hele strakke mooi ingerichte kamer, (koelkast, föhn en platte tv) Goede ligging! Het uitgebreide ontbijt-buffet van 7 tot 10 uur. Relaxte sfeer. Ook een aanrader is het vlakbij gelegen Delhi Darbar Indian restaurant ( nr.54) Super lekker en goedkoop! Aanrader 2 is uit eten bij Menza op het Liszt Ferenc tér (plein) Populaire hippe tent, waaaaanzinnig lekker exclusief eten. Doen!

Gereisd met partner in januari 2009

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Soho in Boedapest, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Soho zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.