Géén boekingskosten

Senator

Appartement
HongarijeHongarijeBoedapest

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Senator voor je op een rij gezet:

2OnvoldoendeScore uit 1 review
+7/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

2OnvoldoendeScore uit 1 review
  • 2Waardering
  • 1Ruimte

Appartement info

1 Reviews over Senator

• 2M. Verkerk26-08-2017

NOOIT, NOOIT, NOOIT MEER!!!!

Ligging was goed.... Maar wat een oude, vieze, smerige bende!!! De foto's op internet zijn waarschijnlijk van 100 jaar geleden!! Alles wat niet vies was, was stuk. De poten vielen onder de stoelen vandaan , het serviesgoed en bestek varieerde van 2 messen tot 8 lepels en 2 borden tot 3 glazen. Bovendien moest je, ondanks de zeer hoge prijs (zeker voor een oost-blok land) ook voor schoonmaken nog 24 euro per keer betalen en als je de airco wilde gebruiken kon dat... je moest dan beneden een soort afstandsbediening "huren" tegen 9 euro per dag... Handdoeken en beddengoed werden gewoon niet verschoond/vervangen totdat je er om vroeg en dan nog met het antwoord... "Nu geen tijd, misschien morgen". Muren met schimmel, gore vlekken op tot op de draad versleten kleedjes, scheef hangende gordijnen doordat de roede aan 1 kant uit de muur was getrokken en hetzelfde met het douchegordijn. Het is dat we nergens anders naartoe konden omdat alles vol zat i.v.m. het festival op Sziget maar anders hadden we er nog geen minuut gebleven.

Appartement Senator info

• Adresgegevens