Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

16 Reviews over Rubin

• 8Dendezen09-08-2018

Oké

Prima 4 sterren hotel met mooie kamers en goed uitgeruste badkamer. Prijs/kwaliteit ok. Vriendelijk personeel. Onderhoud mag ietsje beter. Niettegenstaande het hotel vooraan aan een drukke baan ligt, is het op de kamers die allemaal aan de achterkant liggen, zeer stil! Aanrader!

• 8Oerendhard_6313-06-2013

Makkelijk te bereiken met het Openbaar Vervoer

Dit hotel gebruikt voor een 7 daagse stedentrip. Hotel via touroperator goedkoop geboekt. Ongeveer €65 euro per nacht voor 2 pers inclusief ontbijt. Ontbijt is eenvoudig maar wel goed. Wij hadden een business room met een aparte zithoek. Kamer aan de binnenzijde, zodoende geen last van de nabij gelegen uitvalsweg richting Balatonmeer. 1 x gebruik gemaakt van massage. Goede en niet dure zweedse massage. Personeel aan de receptie is vriendelijk en behulpzaam en spreekt zeer goed engels. Ook de Fitness gebruikt. voor een hotelFitness goede voorzieningen. Diverse Sauna's aanwezig. Gratis handdoeken, slippers en badjassen voor de hotelgasten. Het centrum van Budapest dagelijks bezocht met het OV. eerste deel de bus en dan over op de metro. (zie tip) Ondanks dat Budapest getroffen werd door de hoogste overstromingen ooit konden we de meeste bezienswaardigheden bekijken en bezoeken. Ook de avonden zijn de moeite waard ivm de mooie verlichte gebouwen en bruggen. We willen nog een keer terug.

• 7corry08-11-2012

prima hotel

prima hotel maar konden in `t hotel niets doen vanwege een congres . Zwembad 20.00 uur al dicht bowlen kon ook niet vanwege congres. Iets drinken eerste avond tot 23 .00 uur tweede avond tot 22.00 uur derde avond konden we niets te drinken krijgen. onvriendelijk personeel ontbijt was uitstekend

• 5ferbelinda17-09-2012

Kan beter

Sanitair zit in glazen blok in de kamer, mooi maar niet praktisch, bij het douchen loopt water in de kamer . Restaurant: smaken zitten goed, presentatie niet 4 sterren. relatief duur prijs/kwaliteit. Ontbijt is correct. Mooie wellness maar in weekend pas open vanaf 10u-20u. Dus even gaan sporten voor het ontbijt niet mogelijk. Massage is niet duur maar stelt niet veel voor. Hotel is een doolhof, trapjes op en af, vandaar dat we te laat waren voor de massage. Moet beter worden aangegeven. Enkel glas in de vensters en wij sliepen langs de voorkant en heel de nacht auto's gehoord van de autostrade en treinen. Zaterdagmorgen om 7u begonnen ze te werken (boren en kloppen) in de kamer boven ons, gedaan met de rust. Hotel is dringend aan renovatie toe, waar ze mee bezig zijn, maar is zeker zijn 4 sterren niet waard. Dit hotel was niet voor ons, reeds betere 4 sterren hotel gedaan.

• 8Dariusz29-09-2010

Hotel dobry na trznzyt w drodze na Chorwację

Dobry hotel z malutkim basenem i wellnesem dobry do indywidualnego zwiedzania Budapesztu oraz jako hotel tranzytowy w drodze na Chorwację.

• 9nathalie vandenbussche16-08-2010

héél goed

mooi hotel, goede ontvangst,makkelijke verbinding naar centrum(zowel met eigen auto als openbaar vervoer). aanrader

• 8Bergman02-02-2010

ok hotel buiten centrum

Het hotel staat aan de rand van het centrum, bussen stoppen zeer dichtbij en rijden zeker om de 7 minuten naar het metrostation (binnen 8 minuten ben je hier). Met de metro ben je binnen 5 minuten in het centrum. ( in de bus zijn we 0x gecontroleerd op kaartje...)

Het kamers zijn ok. Onze tv had slechte ontvangst. Kamers werden goed schoongemaakt. Nette badkamer, schone kamer.

Ontbijt was divers en prima voor een hotel. Keuze uit luxe broodjes, mini croissantjes, gewoone sneetjes, veel vleeswaren en verschillende soorten kaas, roerei en worsten. Ook cornflakes e.d., koffie, thee, warme choco en zeer zoete fruitsap.

Zwembad erg klein. Sauna, turks stoombad en jacuzzi waren heerlijk! Grill bar vlakbij het zwembad was ronduit smerig (maar 1x wezen eten, eten was koud, soep erg zout en karig, eten droog) wel waren we aan de late kant...?

Eten in het restaurant was wel ok, wel prijzig in vergelijking met derestaurantjes in centrum die eigenlijk beter zijn!

• 9agnieszka23-12-2009

GEWELDIG HOTEL!

Ik snap absoluut niet, hoe mensen zulke slechte beoordelingen over dit hotel kunnen schrijven. De receptioniste was superaardig evenals de mensen die in het restaurant werken. Ik ben zelfs nog verschrikkelijk ziek geweest en toen kwam de chef van het restaurant mij lekkere dingen brengen. De kamers zijn mooi en schoon en ok de kamermeisjes zijn vriendelijk ondanks dat ze geen woord engels spreken. Dit hotel was geweldig en ik heb er echt geen slecht woord over te zeggen!

• 4Deleu D.09-09-2009

slechts in uiterste nood

enkele vaststellingen: - spinnewebben in slaapkamer(binnenkant van de ramen), waarschijnlijk al maanden niet meer gekuist! - kwam s'avond thuis na wandeling... vond insect op de vloer van de badkamer (zwarte kleur, grote ong. 2 centimeter - - morgenmaal maar matig verzorgd... zo waren de croissants wel eens verbrand die werden "gecamoufleerd" met bloemsuiker te strooien. Fruitsap en koffie waren omzeggens puur water. Zeer bijzonder: na het morgenmaal werd (echte) koffie aangeboden tegen betaling nota bene...! - het eten in het restaurant van het hotel is stinkend duur terwijl de kwaliteit maar zeer matig is (was zelfs niet eens voldoende warm!) - er werd uitdrukkelijk een kamer besteld voor niet-roker, terwijl een kamer werd geleverd voor rokers!- - de handdoeken in de badkamer waren nu en dan onvoldoende gewassen (vlekken!). - zeer typerend: de ober in het restaurant slaat met doek de kruimels van de tafel! - enz... enz.... Weinig of geen klanten... niet verwonderlijk..!

• 7Deleu07-09-2009

GEEN AANRADER

Heel matig ontbijt : fruitsap en koffie zijn niet te drinken, het lijkt meer op warm water met een smaakje en kleurtje toegevoegd. Maar je kan wel degelijke koffie krijgen tegen extra betaling ! Weinig variatie in het ontbijt (en dit voor 4 sterren), als je geluk hebt zijn de croissants niet aangebrand ! Niet rokers kamer geboekt, maar bevonden ons duidelijk in een rokerskamer. Stof- en spinnewebben achter de gordijen in de kamers zijn niet uitzonderlijk.
    Zwembad en sauna zijn goed, doch hou er rekening mee dat ook niet hotelgasten mits betaling er gebruik kunnen van maken (dus voor publiek toegankelijk). Personeel is vriendelijk tot je gewag maakt van iets wat niet in orde is, dan wordt je 's nachts een aantal keer opgebeld zonder dat er iemand antwoord geeft aan de andere lijn. Eten is het restaurant is heel duur in verhouding met de kwaliteit en de hoeveelheid die je slechts op je bord krijgt. Geen aanrader, dit hotel is met heel veel "good will" zelfs geen 3 sterren waard !!!!!!

Hotel Rubin info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden