Géén boekingskosten

• Airconditioning

8 Reviews over Royal Park

• 8Jeannine Van Immerseel03-05-2016

Heel goed stadshotel !

De superieure kamers waren modern en mooi ingericht. Ontbijt was meer dan voldoende. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Enige minpuntje was dat de ontbijtruimte klein was in vergelijking met het aantal kamers.

• 8Laura04-07-2014

Very pleasant stay

We spend 3 nights in this hotel during our city trip to Budapest. The hotel is modern, has enough space and facilities. When we checked in we got a lot of brochures about the hotspots in Budapest. Good English speaking staff and the location is nearby the metro station. There is not a lot of space in the breakfast room but the breakfast is okay. We had a very pleasant stay during our city trip.

• 8Linda20-04-2014

Prima hotel

Hotel ligt vlakbij groot trein en metrostation, je zit binnen een kwartier in het centrum. Het hotel ligt in een raar straatje met een paar sexshops maar daar hebben we geen last van gehad. Kamers klein maar wel schoon, prima bedden en kleine maar mooie badkamer. Elke dag wordt de kamer schoongemaakt en krijg je schone handdoeken. Het hotel heeft geen restaurant en de ontbijtruimte is te klein waardoor we een paar ochtenden moesten wachten op een tafeltje. Ontbijt is niet heel uitgebreid maar wel goed. Personeel erg vriendelijk. Kamers erg warm wat niet te regelen was met de airco dus toch het raam maar open waardoor je dan weer veel omgevingsgeluiden had. Al met al hebben wij een prima verblijf gehad en zou ik er weer terug gaan. Prijs/kwaliteitverhouding is goed. Op loopafstand is er een Spar, Mac. Donalds, Burger King en KFC.

• 10Yuri24-02-2014

Absolute aanrader!

Ik verbleef in het royal park boutique hotel met mijn vriendin. Wij hebben ons verblijf hier als ontzettend fijn ervaren. Het service level ligt bij het personeel zeer hoog. Iedereen is erg vriendelijk. De kamer waren schoon en fraai ingericht. Wij komen hier zeker nog eens terug!

• 7benniekuh14-01-2014

Prijs/kwaliteit prima, maar geen 4 sterren

5 dagen verbleven in het hotel. Bij aankomst om 11.30 werd medegedeeld dat we na 15.00 op de kamer konden of voor €10,00 direct. Dit gaf geen goede eerste indruk. Tevens werd een dure upgrade aanboden.

De ligging is op circa 20 minuten lopen van het stadscentrum in een zijstraat tegenover het station. Direct bij openbaar vervoer (bus, metro en trein), Spar, KFC en Mac. Het centrum is lopend wel te doen, maar het ligt dus niet in het centrum.

De kamer en badkamer zijn schoon, modern en groot genoeg. Scheiding tussen de kamer en badkamer was met een glazen ruit waarvoor een rolgordijn hing, zonder dit gordijn zie je alles.

Het bed is klein en het dekbed slechts 2x 70cm! Minibar is prijzig. De temperatuur is centraal geregeld op ruim 25c en is onaangenaam. Het ontbijt is prima, maar verwacht er niet teveel van.

Prijs/kwaliteit is voor een citytrip prima, maar 4* vind ik het niet. Service soms goed (direct schone handdoeken), maar betalen voor vroege aankomst slecht.

• 7Ernst10-02-2013

Prima hotel voor citytrip

Weekendje Boedapest in Royal Park Hotel gedaan. Prima hotel, recentelijk gerenoveerde nette hotelkamers. Schoon, netjes en keurig ontbijt. Gelegen in zijstraatje van groot plein met groot trein/metro station. Hiervandaan in 10 minuten met de metro (3 haltes) naar hartje binnenstad. Vanaf het vliegveld met taxitransfer (20 euro) goed bereikbaar.

• 9Kristien05-11-2012

Geweldig om Boedapest te verkennen!

Heel goed hotel, prijs kwaliteit is echt toppie! Kamer is klein maar proper. Badkamer heeft doorzichtige wand (met ondoorschijnend deel) met de slaapkamer en heel goede douche. Ontbijt is uitgebreid en lekker, voor elk wat wils! Hotel is super dichtbij metrostation Keleti (twee minuutjes wandelen max.) Ook vlakbij Spar, McDonalds, BurgerKing. Buurt zelf is niet zo super (oa. wat sexshops, maar daar merk je niet veel van hoor) en lijkt voldoende veilig. Daarom kost het hotel niet zo veel denk ik. Rosenstein restaurant enige fatsoenlijk resto dichtbij. Ik zou het hotel zeker aanraden!

• 9MijnGezin01-10-2012

Prima plek net naast metro station

Mooi nieuw hotel met goede bedden (dekbed had wat langer gemogen), goede douche, prima wifi in alle kamers, TV met BVN. Goed ontbijt buffet en als je tekort komt is er net buiten de deur een Spar winkel.

Hotel Royal Park info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (2)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar