Kleine hotelsWeer vandaag23°7°

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Baron voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Residence Baron in het Nederlands

Mooie stad, beetje sombere mensen, uitstekend hotel met aan de overzijde gelegen een Thais restaurant waar je fantastisch kunt eten, taxi zijn heel goedkoop maar bestel er een vanuit het hotel, scheelt enorm in de prijs.

Gereisd met vrienden in februari 2013

Een echte aanrader!

edwinclix
22-11-2012

Perfecte ligging (dichtbij vrijheidsbrug aan Pest-kant), goed ontbijt, schone en nette kamers. Gratis Wifi en ja: zelfs een PC met gratis internet op de kamer. We hadden ook een minibar op de kamer, maar hier geen gebruik van gemaakt (te duur).

Gereisd met partner in Thu Nov 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

fantastisch hotel

carla
30-5-2012

We hebben vier dagen verbleven in dit geweldige hotel. Alles wat je wenst is er gewoon, kluis--minibar--koffie en theefaciliteiten--tv-monitor met toetsenbord voot gratis internet. En een haardroger, ook airco. We hadden een douche geboekt en kregen een bad met whirlpool. Ook krijg je standaard 2 badjassen ,er is n.l. op de 2e etage een jacuzzi met jetstream. Verder is het goed schoon en het ontbijt is ook prima. Het hotel ligt dichtbij de grote markthal en het begin van de winkelstraat: vaci utca. Ook vlakbij de vrijheidsbrug, en zo'n 300 meter van eet-straat raday utca, waar je voor weinig goed kunt eten. Kortom zeer aan te bevelen.

Gereisd met partner in mei 2012

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Baron voor je op een rij gezet:

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Residence Baron in Boedapest, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Residence Baron zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.