Hotel Promenade

Kleine hotelsWeer vandaag22°7°
Hotel Promenade
7,5

6 reviews over Hotel Promenade in het Nederlands

Geweldige ligging, wel rumoerig.

Inge
7-11-2016

Dit hotel heeft echt een geweldige ligging, midden in het centrum. Met een gezelschap van 6 personen naar Boedapest afgereisd, per tweetal een aparte kamer. Apart was dat wij (als tweetal) een vele kleinere en mindere kamer hadden dan de andere twee tweetallen. Onze kamer was klein en lag naast de lift, dus telkens wanneer iemand van de lift gebruikt maakte hoorden wij dat. Hierdoor dus slecht geslapen. De andere reisgenoten hadden hier geen last van en hadden ook echt een prachtige, grote kamer. Het is dus van belang welke kamer je had.

Het ontbijt was heerlijk, wel erg druk dus soms moest je wachten op een plek. Vooral als je met zijn zessen wilde ontbijten.

Een aanrader, mits je vraagt om een kamer weg van de lift.

Gereisd met vrienden in mei 2016

Prima uitgangspunt voor een citytrip

Jeroen
19-1-2014

Gezien de lage prijs hadden wij geen hoge verwachtingen van dit hotel. Het tegendeel bleek echter waar. Het is een prima hotel dat centraal in de winkelstraat gelegen is. De kamers zijn netjes, modern ingericht en de badkamer is zeer schoon. De WiFi werkt ook snel. Enig minpunt is de gehorigheid van met name de lift. Oordopjes meenemen en het raam dichtdoen zal al snel helpen.

Gereisd met vrienden in Mon Apr 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

mooie lokatie

Rob
27-8-2012

Hier in feb. hier geweest met een paar vrienden om gewoon een leuk bier weekend te houden. Natuurlijk is dat goed bevallen. Het hotel is niet slecht maar als je dicht bij de lift zit MOET je met raam dicht slapen en hierdoor wordt het erg warm op de kamer.

lokatie is goed, midden in de winkelstraat!! en dicht in de buurt van openbaarvervoer!!!

al met al leuk hotel maar zoek volgende keer weer een andere, heb al verschillende hotels gehad in Budapest en Erszebet hotel is voor mij nog de beste waar ik geslapen heb.

Gereisd met vrienden in februari 2012

D-reizen

Centrale ligging, nette kamers.

Evelien
4-3-2012

Hotel ligt midden in grote winkelstraat en centraal gelegen t.o.v bezienswaardigheden. nette moderne kamers. prima ontbijt. receptiepersoneel is heel behulpzaam met tips en boeken van uitstapjes.

Gereisd met partner in Wed Feb 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi Hotel in centrum Budapest

Wim en Lydia
7-5-2010

Kamer en badkamer zijn modern en ruim. Wij hadden een kamer aan de straatkant. Een kamer dicht bij de liften lijkt niet handig. Het bed is vrij hard. Er is gratis en snel internet. Er is een föhn en kluisje. Er is geen koffiezetmogelijkheid op de kamer. Wel een minibar. Het ontbijt is vrij uitgebreid en goed. Al met al een goede prijs/kwaliteitverhouding.

Gereisd met partner in mei 2010

Promenade hotel is ideaal gelegen, midden in het centrum in een autovrije winkelstraat. Bezienswaardigheden kunnen te voet bezocht worden en openbaar vervoer dichtbij. Maar het hotel is achter de winkels gebouwd dus uitzicht van de meeste kamers is op de liftschacht of bouwvallen aan de achterkant. Liftschacht functioneers 's nachts ook als echoput. Kamers netjes en modern.

Gereisd met vrienden in maart 2010

D-reizen

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Promenade in Boedapest, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Promenade zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.