Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8Ruimte

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
Meer appartement info

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Prater voor je op een rij gezet:

3 Reviews over Prater

• 3familie vos01-05-2016

nooit meer

De wijk waarin het lag niet ver van het centrum winkelcentrum en Lidl. Was een zeer oude wijk Je keek op krottenwoningen en lagen dronken mensen op straat. Schimmel in de hoeken van het appartement. Hoewel het koud was kon volgens de beheerder geen verwarming meer aan alles was afgesloten en geen alternatief bv een straal kacheltje. Soms ook geen warm water. De keukeninventaris bestond uit een pan en een zeer klein koeken pannetje. De matrassen waren zeer hard met uitstekende veren zeer pijnlijk. De banken zaten vol vieze vlekken en het bijzettafeltje hebben we nooit gezien. Het was redelijk schoon als je niets verplaatsen.

• 8marloes15-09-2015

prima hotel

het is een klein, maar prima hotel voor een city trip. het hotel ligt heel gunstig in de stad en vlakbij een metrostation. De kamer is heel ruim, maar er staan weinig meubels in de ruimte. wat ik wel vreemd vond, ik was alleen dus de kamer was maar voor 1 persoon klaar gemaakt. een 2-persoonsbed, maar voor 1 persoon opgemaakt. (1 kussen, 1 deken) hetzelfde met de handdoeken. het appartement had ook wat achterstallig onderhoud, de douchekop bleef niet recht hangen, de verwarming was voor de helft verroest, ook de muren mochten wel een likje verf hebben. je moet er ook opletten dat als je het hotel uitgaat dat je de sleutel van je kamer bij de receptie achterlaat en dat als je weer terug komt op de sleutel moet vragen, maar ondanks dit, zou ik dit hotel wel aanraden als je een citytrip naar boedapest maakt

• 9Mabel29-07-2013

Fantastische uitvalbasis

Appartement Prater is een prima uitvalbasis om Boedapest te zien. Vlakbij metro station, vlakbij een goed winkelcentrum met grote supermarkt. Erg vriendelijk en attent personeel, schoon en ruim appartement. Kan het iedereen aanbevelen.

Appartement Prater info

Soort hotel