Hotel Parlament

17 reviews over Hotel Parlament in het Nederlands

Absolute aanrader

Han engberts
29-8-2014

Fijn hotel, prima kamers, prima ontbijt en prima ligging. Wellicht voor (kleine) kinderen minder geschikt.

Gereisd met partner in Thu Aug 28 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig hotel

Reinier Voogd
31-7-2013

Prima decentraal t.o.v. het centrum. Schoon! Prima ontbijt, geweldige service.

Gereisd met partner in juli 2013

Zeer gastvrij boutique hotel met super personeel

hansensharon
27-2-2013

Hotel Parlement is een kleinschalig en zeer comfortabel hotel aan de rand van de oude binnenstad. De inrichting is strak en minimalistisch, maar toch zeer sfeervol. Alles is fris en schoon. De persoonlijke en gastvrije benadering door het personeel en de intieme sfeer geven dit hotel iets extra. De kamers zijn niet groot, maar van alles voorzien. Op de kamers zijn geen koffie- en theezet faciliteiten, maar dat wordt gecompenseerd; tot 17.00u kun je koffie en thee gratis verkrijgen in de bar van het hotel. Het ontbijt is uitgebreid en heerlijk. De wellness is klein maar fijn. Wel ruim voor tijd de sauna opwarmen, want die staat standaard niet aan. Personeel is super! Spreken zeer goed Engels en zijn bijzonder vriendelijk en gastvrij. Ze helpen met taxi's, tickets, goede restaurants etc. In de buurt van het hotel zijn goede en betaalbare restaurants te vinden. Het hotel is minder geschikt voor kleinere kinderen. Wat een superhotel en zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in februari 2013

We hebben een aantal aanbieders voor Parlament voor je op een rij gezet:

Fijn hotel op goede locatie!

michelle
14-6-2012

Mooi recentelijk gerenoveerd hotel op goede locatie niet ver van de bezienswaardigheden van Boedapest. Ligt in een rustige straat. Vriendelijk personeel, prima ontbijt, beetje saaie bar maar op loopafstand leuke restaurantjes met terrasjes om iets te drinken. Kamer is schoon en netjes, heerlijk bed, niet heel erg ruim, wij hadden om een rookvrije kamer gevraagd, deze zijn op de 4e verdieping met schuin dak.

Gereisd met partner in januari 2012

Uiterst vriendelijk personeel

Brigitte Raes
16-4-2012

Mooi en verzorgd hotel dat centraal gelegen is. Het personeel is hier uiterst vriendelijk. Het ontbijt was ruim voldoende.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Apr 08 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig hotel.

mariavangrinsven
14-4-2012

Met vriendin hier 4 nachten geweest en ik kan alleen maar herhalen wat vorige schrijvers al gezegd hebben. Boedapest: prachtige gebouwen, ruim, schoon, veel te zien en alles goed te belopen.

Gereisd met vrienden in april 2012

Fantastisch hotel

Herman
3-4-2012

Wie enkele dagen de stad Boedapest wil verkennen is ongetwijfeld het beste af in hotel Parlament. Een fantastisch hotel op een ideale plek in het gedeelte van Pest.

De schoonmaak verdient een dikke 10. De receptie, de moderne kamer, gratis wifi en koffie en thee gedurende de hele dag en het uitgebreide ontbijt maken een verblijf in dit hotel helemaal kompleet.

Gereisd met partner in maart 2012

Geweldig hotel!!

Koeman
24-7-2011

Een prima modern hotel. Zeer vriendelijk personeel. Mooi ingerichte kamers met prima badkamer. Zeer vriendelijk personeel. De hele dag gratis koffie en thee verkrijgbaar. Een klein stukje lopen naar het parlementsgebouw. Daar is ook de tramverbinding naar de rest van de stad en ook het metro station. Dit hotel zal ik zeker aan raden!!

Gereisd met partner in juli 2011

Fantastisch hotel!

De Ruijter
27-6-2011

Wij hebben een paar heerlijke dagen in Budapest gehad en hotel Parlament heeft daaraan toe bijgedragen. Mooie kamers, rustig gelegen. Receptie personeel was behulpzaam. Prima ontbijt.

Gereisd met partner in Wed Jun 22 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

fijn hotel met geweldige service

G.F.Sie
5-6-2011

hotel met extra's , i.e. lounge-bar met koffie ,thee en waters vrij te drinken door de dag ;een bibliotheek ; en zeer vriendelijk,hulpvaardig personee.

Gereisd met vrienden in mei 2011

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parlament in Boedapest, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parlament zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.