Hotel Papillon

7.8Goed

9 reviews over Hotel Papillon

• 8Conny05-06-2017

Prima plek

Een goed hotel. Vriendelijk personeel. Ontbijt was goed. Wel optijd opstaan anders mis je wat dingetjes. Gratis wifi, ijskastje op slaapkamer. Klein zwembad in een gezellige tuin. Afstand van hotel naar centrum goed te doen. Al met al een aanrader.

Gereisd met partner in mei 2017

• 7Linda31-01-2016

Goed hotel, leuke stad

Goed hotel, leuk personeel, en de ligging was super! Niets op aan te merken.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 7Carla05-08-2009

leuk hotel, dicht bij centrum

Een leuk klein hotel, de dames achter de receptie zijn heel behulpzaam, reageren heel snel terug via internet, als je vragen hebt. Spreken goed engels. Het ontbijt moest je toch wel redelijk op tijd bij zijn, anders greep je naast broodjes, eitje, melk etc. Uitzicht op de bovenste etage was leuk, vooral savonds als het verlicht is is allemaal. Je moet inderdaad 3x de hol op lopen om er te komen, maar zelfs aan het eindevan een loopdag, toch te doen. Een leuk klein pierebadje waar mn ene zoon ter dege gebruik van gemaakt heeft haha

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 8Marion Verbruggen16-05-2008

Leuk hotel met zeer vriendelijk personeel, het enige jammere is inderdaad het steile weggetje vooral als je al de hele dag gesjokt hebt maar daar zet je je snel overheen. Probeer na het sjokken ook eens een 3 gangenmenu à 9 euro in de tuin (of binnen wat je wilt) ze hebben een heel goede kok(kin. De kamer die wij hadden was vrij klein maar ach we waren er toch bijna niet en de bedden lagen heerlijk en dat heb ik niet vaak in hotels.

Gereisd met partner in mei 2008

• 8H.J.M. Willemse18-04-2008

Een goed hotel. Proper en netjes. Ontbijt gaat wel. 7 min. lopen naar Mammut en Metro. Steil weggetje lopen naar hotel. Super aardige bediening. Internet mogelijk, maar is op een krappe plaats in het halletje.

Gereisd met vrienden in april 2008

• 9suusje26-11-2007

Mooi en zeer goed hotel. Zeer vriendelijke mensen aan de receptie. erg behulpzaam. Ontbijt niet super uitgebreid maar voldoende. (bordje met kaas/salami/ham/worst, broodjes, hardgekookt ei, cornflakes, melk, koffie, 2 soortensap)

Ligging was ook goed. Op ee dikke 5 minuutjes lopen tot aan groot winkelcentrum Mammut 1&2 en op 5 min loopafstand van metro, tram, bus.

Prijs/kwaliteit erg goed. Erg aan te raden, zou er zeker terug gaan!

Gereisd in november 2007

• 8Willeke11-11-2007

De prijs/kwaliteit-verhouding is uitstekend. We hadden appartement nr. 3. Dit is in het gebouw aan de overkant van het hotel. Woonkamer met 2-persoonsbed + een soort slaapbank en een slaapkamer met 2 losse bedden. Keuken met koelkast, magnetron en waterkoker. We betaalden € 17,50 p.p.p.n. Bij sommige hotels betaal je dit alleen al voor het ontbijt. Dichtbij is het winkelcentrum Mammut waar we een keer 's avonds hebben gegeten en vervolgens naar een salsafeest zijn geweest op de 4e verdieping van het winkelcentrum. Voor uitgaan heb je het openbaar vervoer dus niet nodig.

Gereisd met vrienden in november 2007

• 8Diana de Hoog15-08-2007

zeer goed hotel. Alle bezienswaardigheden op loop afstand. Ruime kamers, goed ingericht en schoon. Zeer rustig gelegen. Airco te huur voor 5€ per dag. Receptie spreekt diverse talen en zijn behulpzaam. Probeer eens kamer 46 te krijgen je bent dan in het bezit van een groot dakterras met uitzicht op de stad. Bijv. Parlementsgebouw en Donau zijn dan ook s'nachts zichtbaar.Ontbijt is goed, maar je moet wel op tijd zijn, de eetzaal is vrij klein.

Gereisd met familie in augustus 2007

• 7E.Mulder07-02-2007

Waren met familie voor een stedentrip in Bp. Gezellig hotel en op loopafstand naar de Burcht, tram,bus en metro. Aanrader.

Gereisd met familie in juni 2005

Hotel Papillon info