Géén boekingskosten

Hotel Palazzo Zichy

HongarijeHongarijeBoedapest

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Palazzo Zichy voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 8 reviews
+31/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.3FenomenaalScore uit 8 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

8 Reviews over Palazzo Zichy

• 9A.S05-12-2018

Heel mooi hotel met vriendelijk personeel wat je overal mee wil helpen. Heerlijk ontbijt met veel keuze en word goed aangevuld. Goede kamer met fijne regendouche en lekkere bedden. Goede restaurants in de buurt en omdat het hotel iets buiten het drukke centrum ligt lekker rustig geen lawaai gehoord. Ook de luchthavenshuttle was prima geregeld. De meeste bezienswaardigheden zijn op loopafstand. Kan dit hotel zeker aanbevelen.

• 9MdeR11-08-2018

Fanatisch verblijf, centraal gelegen!

Heel gastvrij, super service, luxe hotel!

• 10Steffanie05-03-2013

Prachtig hotel!

Het hotel heeft een prachtig interieur. Een hele mooie combinatie van oud&nieuw. De service is erg goed, het is erg schoon en het ontbijt was voortreffelijk! De prijs die we betaalden (250 euro voor vlucht en 4 nachten hotel) was ongelofelijk voor hetgeen we ervoor kregen. De kamers waren erg mooi. Wij zaten op de begane grond met leuk uitzicht op het pleintje en de kerk. Als je dichtbij de grote bezienswaardigheden wilt zitten is dit misschien niet het juiste hotel. Je zit wel vlakbij de mooie 'Great Market' en de prachtige Joodse Synagoge. Met de tram ben je zo bij de andere bezienswaardigheden. Het is inderdaad +/- 10 minuutjes lopen naar de tramhalte. Echt een aanrader!!

• 9Theo de Hoop01-06-2012

Een heerlijke midweek in Boedapest

Een prima hotel met goede service, vriendelijk personeel en een mooie uitstraling. Onze kamer had wel iets groter gemogen maar voor de rest was de kamer schoon, netjes en van alle gemakken voorzien. Het ontbijt was goed en overdag gratis koffie en thee tot 17:00 uur. Een echte aanrader. Het hotel heeft geen restaurant maar er is voldoende eertgelegenheid in de buurt. Het is ongeveer 10 min. lopen naar de dichtst bij zijnde metro en dat wordt je na een paar dagen wel wat zat. In Boedapest is genoeg te zien en te doen, wij hebben ons geen moment verveeld. Voor herhaling vatbaar.

• 9kim_canaria17-04-2012

Super!

In dit hotel verbleef ik tijdens een studiereis naar Budapest, het is gericht op zakelijke klanten maar zeer verzorgd en netjes. Kamers dik in orde, lekker ontbijt en vriendelijk personeel.

• 9Vervaele-Decorte22-07-2010

Absolute aanrader

Het hotel is verscholen achter een oude gevel, maar binnenin is alles strak, modern en tot de puntjes verzorgd. Binnen de 10min. wandelen ben je aan het begin van de winkelstraat en de metro. Kamers zijn heel mooi, worden prima onderhouden. Receptie is voortreffelijk, heel hulpvaardig en vriendelijk en het ontbijt is goed tot heel goed. Een absolute aanrader op vlak van prijs kwaliteit!

• 10Martijn22-02-2010

Prachtig hotel ideaal gelegen tov centrum

Heel mooi hotel dat ideaal gesitueerd is tov het centrum. Het personeel is zeer servicegericht, al wilden ze ons bij de eindafrekening consumpties op de rekening zetten die we genuttigd hadden; hier deden ze gelukkig niet moeilijk over.

Om leuke restaurantjes en goede uitgaansgelegenheden te ontdekken is het verstandig de receptie tips te vragen: dit is ons uitstekend bevallen!

Ook voor taxi's geldt dat je ze het beste kunt bestellen via de receptie of in het restaurant.

De prijs/kwaliteitverhouding is uitstekend!

• 9Richard09-02-2010

Fantastisch hotel niet ver van Raday Utca

Palazzo Zichy is een heerlijk hotel om in te verblijven. Het is heel mooi ingericht en vorm gegeven. De service is zeer goed en het personeel is erg vriendelijk. De mogelijkheid om gratis koffie en water te gebruiken in de bar tot 17h. is erg prettig. Na een dag winkelen nog even rustig zitten met een lekkere koffie is echt een uitkomst. De wellness is ook prima. Ook daar staat gratis water en en gratis fruit tot je beschikking. Al met al een aanrader. Enige puntje van kritiek is de te dure taxi wanneer je het hotel laat bellen. Bijv. City taxi is veel goedkoper.

Hotel Palazzo Zichy info

Soort hotel