Aparthotel
Kleine hotelsWeer vandaag14°9°
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Opera Garden Hotel & Apartments voor je op een rij gezet:

3 reviews over Aparthotel Opera Garden Hotel & Apartments in het Nederlands

Een woord; "WOW!"

elsstalinga
15-9-2012

Wat is dit hotel op een prachtige locatie, aan een straatje waar alleen voetgangers mogen komen. Met de parkeergarage om de hoek, dus niet ver hoeft te lopen. Wij zaten in kamer 207, op een hoek gelegen, je bent echt midden in het centrum, zonder al te veel drukte. De basisliek is heel vlakbij en dat geld ook voor de beroemde Andrassy ut. Het hotel is prachtig, het ontbijt is prima in orde, er was zelfs champagne, er was gratis Sangria toen wij er waren, ook heerlijk! De mini-bar is goed gevuld en betaalbaar. De bedden zijn heerlijk, de badkamer ook prima. De airconditioning leek wel kunst, heel mooi gemaakt. Hier komen wij zeker een keer terug! De sauna en whirlpool zijn ook heerlijk, badkleding verplicht. Top hotel dus!

Gereisd met partner in september 2012

centraal gelegen

Yuccama
23-6-2010

centraal gelegn, verzorgd, design hotel. goede service

Gereisd zakelijk in maart 2010

Mooi design hotel app

mandy
26-5-2010

Mooie ruime kamers met keuken, kookplaat,koelkast ed ivm hotel app. Goed systeem met sleutelkaarten ook voor gallerij deuren en diverse gebruiksruimtes. Kleinschalig ondanks redelijke hoeveelheid kamers. In zijstraat , redelijk rustig , wel wat cafeetjes, restaurantjes in omgeving. Vlak achter opera en metrostop, goede bereikbaarheid openbaar vervoer en centrum en veel bezienswaardigheden op loop afstand. in hotel ook sauna, infraroodsauna, wirlpool met gescheiden omkleedruimtes met handoeken en slippers, wel badkleding verplicht, erg mooie saunaruimte, niet groot, ook kleine fitnessruimte, ontbijt erg goed en over twee verdiepingen verdeelt. Service aan frontdesk erg goed en mogelijkheid tot boeken excursies ed. hele vriendelijke en service gerichte staff. Super hotel app met mooi design interieur

Gereisd met partner in december 2009

• KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Dokter, Autoverhuur, Concierge, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Opera Garden Hotel & Apartments in Boedapest, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Opera Garden Hotel & Apartments zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.