Géén boekingskosten

Novotel Budapest City

HongarijeHongarijeBoedapest

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Novotel Budapest City voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 5 reviews
+11/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.2FantastischScore uit 5 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

5 Reviews over Novotel Budapest City

• 9M van der Palm12-03-2013

Perfect hotel en uitermate geschikt voor kinderen

Op doorreis 3 dagen in Boedapest geweest. Novotel Budapest City is een perfect hotel om te overnachten en de stad te verkennen. Grote ruime parkeerplaats, speciale kinderspeelhoek, en openbaar vervoer voor de deur. Binnen 10 minuten ben je per tram op het Szél Kálmán plein met toegang tot de beroemde burchtwijk en per bus binnen 10 minuten in de winkelstraat (Váci utca). Een winkelcentrum naast het hotel en daarnaast biedt het hotel restaurant goede mogelijkheden voor een lunch / dinner. Bj de zomerdag kun je zelfs heerlijk buiten zitten. Het omliggende park met kastanje-bomen geven deze locatie een stressvrijzone in het hectische Boedapest. Wij komen zeker terug en willen dit hotel graag aan vele andere Zoover reizigers aanbevelen.

• 8Thijs31-08-2011

prijzig maar goed

2 dagen geweest, goed hotel, met ruime parkeerplaats. Het openbaar vervoer, richting de binnenstad, stopt voor de deur. Sauna, zwembadje en turks stoombad zijn bij de prijs inbegrepen, even als de WIFI. Parkeren kost 10 euro per dag.

• 7Jan23-09-2010

Niet handig gelegen voor stadsbezoek

Prima congres locatie, met een fantastisch congrescentrum naast de deur. Ga hier niet heen voor een stadsbezoek, want alle bezienswaardigheden zijn vrij ver weg. Kamers vrij klein met relatief kleine en hoge ramen. Lijkt soms wel een bunker. Openbare ruimten in het hotelgedeelte zijn een beetje verwaarloosd, vooral op de verdiepingen. Ontbijtrestaurant prima. Bar/restaurant in het hotelgedeelte goed voor een eenvoudige maaltijd. Vrij duur. Bar niet gezellig. Binnenzwembad erg klein maar snelstromend waardoor zwemmen toch mogelijk. Hammam en Sauna niets op aan te merken

• 9J. Fluderus - Almere21-04-2009

Schoon! Comfortabel! Modern! Parkeergelegenheid!

Als zakenman ben ik vaak in Boedapest. Ik logeer altijd in Novotel Budapest Congress. Een prettig hotel, met ruime moderne kamers. Schone en comfortable badkamer. Restaurant biedt ruime keuze en goede keuken. Voldoende parkeergelegenheid en met bus binnen 10 minuten in hartje centrum. Ik kom zeker weer. Het schijnt dat ze voor "longstay" gasten ook beschikken over speciale keuken faciliteiten, welke ik graag wil uitproberen als ik voor 2 weken naar Boedapest kom. J. Fluderus - Almere

• 8Roel20-02-2005

Prima hotel met airco. Ruime kamers. Bewaakte parkeerplaats. Kamers worden goed schoon gehouden. Met bus in 10 minuten in het centrum.

Hotel Novotel Budapest City info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Alkotás utca 63-67, 1123