Géén boekingskosten
/Hongarije/Hongarije/Boedapest/Hotels Boedapest/Hotel Novotel Budapest Centrum

Novotel Budapest Centrum

HongarijeHongarijeBoedapest

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Novotel Budapest Centrum voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 11 reviews
+23/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.2FantastischScore uit 11 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

11 Reviews over Novotel Budapest Centrum

• 9Dorien02-05-2016

Fijn hotel op een goede locatie!

Het is een erg goed hotel met ruime kamers (executive kamer is met 2 kinderen een aanrader).

Geweldig ontbijtbuffet met goede producten voor verschillende allergieën. Ook het restaurant heeft prima gerechten.

Het hotel is heel dichtbij de metro gelegen en met enkele haltes ben je midden in het fantastische centrum van Budapest. Metro is sowieso een aanrader! Alles binnen handbereik. Wij hebben een 72hr pas gehaald op metrostation en dit is super (je kan ook een 24hr pas nemen). Kinderen tot 6jr reizen sowieso al gratis!

Het personeel is ok, niet overmatig vriendelijk...

• 9Eddy06-11-2014

eerlijk en goed hotel

vriendelijk en behulpzaam personeel en hotel is vlakbij tram en metro gelegen en Boedapest is ons als stad 100% meegevallen echt een aanrader en we gaan zeker terug ook naar dit hotel !

• 8Chantal03-11-2014

Goed hotel voor een stedentrip

Novotel Budapest Centrum is een erg fijn hotel en een goede uitvalsbasis voor onze stedentrip in juli. De kamer was erg ruim met een fijn bed en een grote badkamer. Er is airco, dus je kon de kamer goed koelen.

Vlakbij het hotel is een metro halte, dus je kunt ook zo de stad in. In de buurt van het hotel zitten veel restaurantjes en barretjes waar je naartoe kan.

We hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt, omdat we dat nog erg prijzig vonden. We hebben 's ochtends meestal gewoon een broodje gehaald onderweg.

• 8Paul21-03-2013

Goed hotel voor een paar dagen verblij

Ik ben met mijn vrouw 4 dagen naar Boedapest geweest, en wij verbleven in dit hotel. Hotel ziet er goed en schoon uit. Ook de kamers.

Ontbijt was goed. Service goed. Twee maal diner gehad en dit was zeer goed. Als ik weer naar Boedapest ga, dan kom ik hier terug.

Ligt vlak bij het centrum, en op loopafstand naar de Donau. Metro is zeer dicht bij.

• 9Marten02-01-2012

Aanbevelingen opgevolgd

In de zomer van 2010 verbleven we in dit Novotel in hartje Budapest. We hebben toen wat mindere ervaringen gehad die ter plaatse ook niet opgepakt werden en deze middels de enquete nogmaals gemeld. Een persoonlijke brief van de directeur en een gratis verblijf werd aangeboden. Eén van de aanbevelingen was om de bar deels rookvrij te maken; dit kon makkelijk en is nu ook gerealiseerd. De grootste verrassing was het prachtige restaurant. Een volledig nieuwe menukaart, zeer deskundige staf en nu wel prima kwaliteit van de gerechten. We hebben weer genoten van de stad en nu ook van het hotel.

• 8paulpb19-06-2011

Goed hotel met een redelijke ligging tov centrum

Een goed hotel in een verrassend mooie en schone stad. Hoewel dit keer voor zakelijke doeleinden bezocht absoluut een aanrader voor een city trip.

• 7Corina27-02-2010

Let op betaal niet in euro's!

Hotel ligt vlak bij de metro. Prima ontbijtbuffet. Gratis internet in de lobby. Had kamer op de bovenste verdieping. Veel last van lawaai op straat en door de voorganger was er blijkbaar gerookt in de kamer. Wil je een rookvrije kamer expliciet om vragen dus. Verder afgezet bij afrekenen drankje uit de minibar. Moest bij de receptie nog meer betalen dan stond aangegeven (in euro's) op de kaart in de kamer. En er was geen discussie mogelijk. Niet doen dus. Geen gebruikmaken van de minibar!

• 9johan12-01-2009

goed

Per auto naar Boedapest geweest etc. Opgevallen dat er nogal wat hotels vervallen en gesloten zijn. Uiteindelijk kwamen we bij dit hotel aan met voldoende parkeergelegenheid. Er waren kamers vrij. Na onderhandelen was het ontbijt bij de prijs inbegrepen. Voor de rest hebben we buiten het hotel gegeten. Hardstikke GOEDKOOP !!! Het weer was uitstekend alleen veel opgebroken straten in Boedapest.

• 8Bert10-12-2006

We zijn een lang weekend naar Budapest geweest. Het hotel ligt 100m van een metro station. Centrum is te lopen (20 min) maar metro is uitstekend voor alles. Kaartjes te koop aan de balie van hotel. Personeel erg attent en behulpzaam. Ontbijt en diner prima. Maar toch veel leuker om ergens in centrum te eten. Prima hotel voor het geboden geld. Wifi en internet aansluiting op de kamer. Neem laptop mee, anders weinig kans dat je op de (vrij toegankelijke) PC in de lobby terecht kunt. Bar prijzen zijn aan de hoge kant.

• 7Marc Ruypers03-08-2005

Kamers zijn ruim en mooi, Goede airco. TV met veel kanalen oa CNN Geen zwembad maar wel jacuzzi in de kelder. In de hall staat 1 computer voor internet, maar deze is praktisch altijd bezet. Ontbijtbuffet van het betere soort. Loopafstand tot centrum is 15- 20 minuten.Minpunt van dit hotel: Diner is matig van kwaliteit en voor een biertje aan tafel betaal je 4,40 Euro. Wijnen e.d. idem. De maaltijden zij stevig aan de prijs en je moet de rekening vragen en nazien want men heeft de neiging te rommelen.

Hotel Novotel Budapest Centrum info

• CafeBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar