Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag12°3°
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Nemzeti Budapest by MGallery voor je op een rij gezet:

28 reviews over Hotel Nemzeti Budapest by MGallery in het Nederlands

Fantastisch!!

Marijke,
22-3-2018

Fantastisch hotel met een geweldige ligging. Het hotel is gelegen aan een druk verkeersplein, waar je ook gelijk op de tram kan stappen of in de metro. Zelf hebben wij hier geen gebruik van gemaakt en alles heerlijk te voet gedaan. Wij hadden een slaapkamer op de voorzijde van het hotel op de eerste verdieping. Het verkeer hoor je vrijwel niet! Strak ingerichtte slaapkamers met evt. dagelijkse roomservice, schone handdoeken e.d. (kun je zelf aangeven d.m.v. een bordje aan de deur). Naast (genoeg) handdoeken op de slaapkamer, lagen er ook badjassen en slippers. Wij konden gratis gebruik maken van de sauna. Verder een goed ontbijt met ruime keus in buffetvorm. Ik raad dit hotel zeker aan!!

Gereisd met partner in maart 2018

Tophotel

Marloes,
8-7-2017

Prachtig hotel middenin Boedapest, waar wij in februari ook nog eens een heel goede prijs voor betaalden. Personeel is heel vriendelijk, mooie kamers, ontbijt is uitgebreid: zelfs inclusief Hongaarse mousserende wijn. Voelt enorm luxe!

Gereisd met partner in februari 2016

Fantastisch hotel - Aanrader!

Els,
3-4-2017

Wat een fantastisch hotel! Prachtig gebouw, goede locatie, openbaar vervoer voor de deur, heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet (met champagne!), fijne bedden en een mooie schone kamer. Het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Kortom, een echte aanrader!

Gereisd anders in maart 2017

Super

de Leeuw
25-3-2016

Super hotel !! Mooie kamer, vriendelijk personeel, ontzettend goed ontbijtbuffet en een zeer gunstige ligging.

Gereisd met partner in maart 2016
Timea Balzer, General Manager, 16-8-2016

Dear Mr. De Leeuw,

Thank you for having shared your stay in the Nemzeti Mgallery by Sofitel. We are glad that you have enjoyed your stay and I have shared your review with the team.

Looking forward to welcome you again.

Kind regards,

Top!

ZldLin
17-10-2015

Goeie ligging, direct bij de metro aan een druk verkeersplein. Van het geluid van het verkeersplein heb je totaal geen last in het hotel. Kamers zijn klein maar schoon, netjes en stijlvol ingericht. Wifi verbinding is goed. Het gebouw is prachtig en het personeel is enorm vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2015

Prima Hotel op goede locatie

abmzaal
2-5-2015

Mooi hotel met vriendelijk personeel. Goed en uitgebreid ontbijt. Gratis Wifi aanwezig. Metro en tram voor de deur, alles is goed te bereiken. Halte van de Hop on Hop bus op 100m.

Gereisd anders in april 2015

Al vele hotels in voormalige oostbloklanden bezocht en het was altijd "net niet", maar dat is nu veranderd want het Nemzeti Hotel in Boedapest is echt een Topper. Dat wil niet zeggen dat er geen kleinigheden waren die beter konden maar al met al kan ik dit hotel voor 100% aanbevelen. Ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel, een heel goede kamer met prima bed en badkamer, een meer dan uitstekend ontbijt, goede ligging in de stad, pal aan een tram- en metrohalte, maar in een kwartiertje loop je naar de Donau. In één woord: Fantastisch!!!

Gereisd met partner in maart 2015

Ideaal gelegen

Rob
7-12-2014

Vriendelijk personeel. Niet een grote kamer,maar wel netjes en alles aanwezig. Makkelijke wifi. Metro en tram voor de deur. Centrum vlak bij. Goed ontbijt en goede service. Kamer aan de voorkant, maar geen last van lawaai. Mooi ingericht.

Gereisd met partner in november 2014

Prachtig sfeervol hotel.

Eric van der Pol
29-3-2014

6 dagen verbleven in Mgallery Nemzeti hotel voor een citytrip in Boedapest.

De bijzondere sfeer in het hotel was direct bij binnenkomst te voelen. De ontvangst was allerhartelijkst door een vriendelijke behulpzame medewerker.

Onze kamer was niet al te groot, maar sfeervol ingericht met een goed bed, flatscreen en een mooie complete badkamer.

Ook aan het ontbijtbuffet was veel aandacht besteed. Alles was mooi gepresenteerd, zeer uitgebreid en erg smaakvol. Het vriendelijk personeel was niets te veel. Koffie en sekt werd, op verzoek, aan tafel geserveerd.

Kortom. Een fantastisch hotel voor een citytrip naar Budapest. Tram, metro en bus stoppen voor de deur.

Wij willen dit hotel aan iedereen aanbevelen.

Gereisd met partner in maart 2014

Prima hotel nabij een openbaar vervoer knooppunt

jam.van.dorst
12-3-2014

Prima hotel, centraal gelegen op ov knooppunt Blaha Lujza Ter. Mooi gebouw met binnen diverse oude elementen. Kamers zeer modern van alle gemakken voorzien. Goede bedden, straatrumoer nauwelijks te horen. Zeer vriendelijk en klantgericht personeel. Ontbijtbuffet met champagne zeer compleet en van uitstekende kwaliteit. In combinatie met een uitstekend openbaar vervoer is dit hotel een primat vertrekpunt om Budapest te verkennen. Van harte aanbevolen.

Gereisd met partner in maart 2014

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • VerzorgingLogies-ontbijt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nemzeti Budapest by MGallery in Boedapest, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nemzeti Budapest by MGallery zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.