Géén boekingskosten

Mercure Budapest Buda

HongarijeHongarijeBoedapest

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Mercure Budapest Buda voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 8 reviews
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.9GoedScore uit 8 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk

8 Reviews over Mercure Budapest Buda

• 8avds08-01-2017

Prima uitvalsbasis voor Boedapest

Vriendelijke en snelle check in. De kamers zijn redelijk groot, mooi uitzicht, prima bedden, zitje, minibar en voldoende kastruimte. De badkamer is beetje gedateerd. De douche was moeilijk op goede temperatuur te krijgen. De schoonmaak laat te wensen over. Het ontbijt was uitgebreid en goed. Voor de deur van het hotel stopt een tram en op 150 meter lopen is een metrostation. Het is een kwartiertje lopen naar de Kettingbrug. Dit hotel is een prima uitvalsbasis voor een stedentrip Boedapest.

• 8penrod6714-04-2014

goed en groot hotel

de kamers zijn groot ,alleen de inrichting is wat aan de oude kant. de bedden zijn goed .ook de badkamer.het ontbijt heb ik niet zo van genoten ,omdat er 600 gasten in het hotel rond liepen , was het erg chaotische ,smorgens het ontbijt,het personeel super behulpzaam en vriendelijk

• 8T.Knez06-03-2013

Mooi, vriendelijk hotel

Hotel ziet er heel verzorgd en mooi uit, service is uitstekend en het eten smaakt ook lekker. Zeker om aan te raden

• 8Lex18-11-2012

Goed hotel, op de zuidoever van de Donau

Mercure Budapest Buda is een groot hotel op de zuidoever van de Donau, vlakbij een treinstation. Vanuit het nabijgelegen metrostation ben je snel in het centrum. Als je niet opziet tegen een stevige wandeling: het centrum is ook aan te lopen in ongeveer een half uur. De kamers zijn ruim en netjes. Uitgebreid ontbijtbuffet. Wifi tegen betaling beschikbaar. Geschikt hotel voor een stedentrip Budapest.

• 7Steve11-09-2012

Goed hotel iets buiten het centrum

Dit hotel is onderdeel van een keten. Dat heeft als voordeel dat er een goede standaard is. De kamers zijn ruim en schoon. Ook de badkamer wordt goed schoon gehouden. Het ontbijt is goed te noemen, ruime keuze en alles wordt goed aangevuld. Nadeel is dat het niet echt een kleinschalig en romantisch hotel is. Het enige minpuntje is wellicht het geluid van de tram die in de kamers te horen is, als je een ‘lichte slaper’ bent misschien soms lastig. Maar de voordelen wegen ruimschoots tegen de nadelen op.

De ligging van dit hotel is iets buiten het centrum, aan de achter kant van de heuvel waar de burchtwijk op ligt. Om bij het centrum te komen kun je de metro nemen bij het naastgelegen station of te voet de heuvel over of de tunnel er onder nemen. Op het eerste gezicht lijkt het erop dat er weinig restaurantjes in de buurt zijn, echter bij wat beter zoeken kun je in de buurt wel wat vinden. Met name Horvath Etterem in dezelfde straat is een aanrader.

• 8Rosalie08-11-2011

Prima hotel om er 3 dagen door te brengen.

Hotel ligt prima in Budapest. Vlakbij het metro station waar we gebruik van hebben gemaakt. Vriendelijk personeel. Prima ontbijt buffet, van alles was er meer dan voldoende. Kamer was ruim en bijna volledig ingericht. Hadden wel zelf een waterkokertje en zakjes koffie meegenomen en dat kwam heel goed uit. Ruime, goed verzrgde badkamer. Al met al zeer aanbevelenswaardig voor enkele dagen.

• 8N. van Hensbergen18-07-2009

Super hotel voor een paar daagjes Boedapest!

Net terug van 6 daagjes boedapest en mede dankzij ons verblijf in dit hotel, hebben wij een top vakantie gehad. Destijds hadden wij het geluk de overnachtingen tegen een leuk prijsje te reserveren, maar ook wanneer we meer hadden moeten betalen, had ik het meer dan waard gevonden. Het hotel is netjes, de kamers ruim en bovenal erg schoon! De medewerkers zijn vriendelijk (en dat voor hongaren!) en staan je graag te woord bij vragen en de schoonmaaksters komen dagelijks even langs. Het enige commentaal dat ik me zou kunnen voorstellen is de ligging. Voor een bezoek aan het burcht-district , dien je toch wel ruim 250 treden te trotseren en om aan de pest-kant te komen ben je afhankelijk van openbaarvervoer. Deze is trouwens wel goed te doen! Voor ongeveer €1,- heb je een enkeltje naar elk station en om de 5/10min vertrekt de volgende metro. Om terug te komen op het hotel...Super! Echt een aanrader!

• 8Desmet Lieven27-07-2007

Correct hotel, vriendelijk personeel, internethoek, yacuzzi en zwembad ter beschikking, airco op de kamer, zeer lekkere inlandse gewone kost. Ligging is goed voor Buda, voor Pest heb je het (perfecte) openbaar vervoer nodig, metro heen, bus terug na 11u. prijs/kwaliteit=ok !

Hotel Mercure Budapest Buda info

Soort hotel