Hotel Mediterran

7 reviews over Hotel Mediterran in het Nederlands

Simpel maar goed

Tonnie
22-1-2018

Dit hotel is een goed hotel.

Simpel maar waar voor wat je betaalt goed genoeg.

Ligt in het buda gedeelte , makkelijk gelegen met een tramverbinding voor de deur en de bus verbinding die je nodig hebt om het centrum in pest te gebruiken.

Dut doe je met bus 8e , 110 of 112.

Die rijden om de paar minuten en de rit duurt ongeveer 10 min.

Ontbijt is simpel maar goed.

Kamers ook simpel en al wat oud maar wel schoon.

Enigste nadeel is de drukke snelweg voor de deur wat soms wat geluidsoverlast kan geven.

Goed hotel voor een redelijke prijs

Mikel
30-10-2017

Goed hotel voor een stedentrip. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, echter soms in het voordeel van de receptionist. De ene zorgt voor goedkope taxi van het vliegveld, raad aan om losse buskaartjes bij hem te kopen voor Huf 300,= per rit en niet de veel duurdere budapestcard, terwijl de andere Huf 350,= per kaartje rekend en een veel duurdere taxi (die vervolgens er veel langer over doet). Dus wees gewaarschuwd.

Voor buskaartjes kun je schuin aan de overkant bij de bushalte uit de automaat kopen. Bushalte om de hoek. Lijn 8e, 110 en 112 gaan alle naar het centrum. Je hebt p/p 2 kaarthes nodig voor een retour. Je kunt kaartjes per 10 kopen voor Huf 3000,= (€10,=)

mediterran hotel

josé vogels
20-9-2016

Het hotel ziet er netjes uit..Onze kamer was keurig en zuiverWaterkoker en thee en koffie zijn aanwezig..De receptionist is zeer behulpzaam.Er is een jaccuzi en sauna aanwezig.Voor de prijs is het een goed hotel,Het ligt een half uur lopen buiten het centrum,bushalte om de hoek.

Prima hotel

Sven
22-3-2016

Klein maar een goed hotel, goed om te overnachten en lekker te ontbijten om vervolgens lekker de stad in te gaan.

Tram zit om de hoek met een prima verbinding naar het centrum.

Goed hotel

Jan
4-3-2016

Prima hotel buiten het centrum. Via buslijn 8 goed te bereiken. Kamer erg schoon en netjes, sanitair idem. Wij zaten aan de achterkant van het hotel, hierdoor weinig lawaai van drukke weg voor het hotel. Ontbijt was redelijk uitgebreid maar niet bijzonder.

Personeel erg aardig en behulpzaam

voor herhaling vatbaar

Eline
12-1-2015

Wij bleven 2 nachten in het hotel. De tram en de bus is echt op een paar honderd meter afstand te bereiken. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Er is een groot winkelcentrum dichtbij (700m) met h&m etc. ook een spar zit daar bij.

2004

Vanwege overboeking hier terecht gekomen op 31 dec 2003 voor het vieren van Nieuwjaar. Vanwege feestelijkheden vaak vanuit centrum gelopen. Kost wel 20 tot 30 minuten maar is te doen. Er gaat ook een bus naar het centrum. Zeer vriendelijk personeel. Goed en betrekkelijk goedkoop eigen restaurant. Geen extra prijzen tijdens feestdagen en dat is in het centrum wel even anders.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mediterran in Boedapest, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mediterran zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mediterran scoort een 8.12 uit 10 op basis van 7 reviews.