Hotel Marco Polo

Laatste review

voor de prijs deed ik het

tani geukens,
19-5-2012

je slaapt op zaaltjes maar daar kies je voor, er staan wel schotten tussen, je kan wel iemand onder of boven je krijgen, je hoort altijd wel wat, oorpropjes zijn onmisbaar, het ontbijt was wat karig aan beleg maar het ontbijt kost maar 3 euro dus wat wil je?

het personeel zag je alleen maar bij de ingang en waren behulpzaam en vriendelijk maar: niet te veel zeuren merkte ik. leuk voor backpackers en als je goedkoop eens naar boedapest wil gaan.

Kenmerken

19-5-2012

Goedkoop hotel met dito Service

Sharon
8-9-2011

Een ideaal hotel voor een lekker midweekje shopppen in Boedapest. Verwacht geen luxe want dat kan niet voor die prijs. Wel waren het erg mooie kamers en nette badkamers. Een goede ligging want je kan naar alle bekende trekpleisters gewoon lopen. Een echte aanrader voor een Low-Budget citytrip.

Nooit Meer

Machteld
22-2-2011

Totaal geen klantvriendelijkheid. Er kon geen glimlach vanaf en vragen om een dikker dekbed leverde boze gezichten op. Dunne dekbedden vol haren en vlekken. De douches stonken. Wel privacy in de meerpersoonskamers. Het ontbijt was mager. Tijdens het ontbijt zaten een aantal dronken hongaren bij de bar feest te vieren.

2008

Prachtig, meerpersoonsslaapkamers met privacy!! Ongelooflijk, zo zo het in alle jeugdherbergen moeten zijn. Ook een zeer leuke bar in de kelder!

Perfect hostel

Bianca
3-2-2008

Perfect hostel. Van tevoren had ik emailcontact om te informeeren naar de mogelijkheden om een kind van 1,5 jaar mee te nemen. Heel persoonlijk snel contact. Kind was welkom. Toen we aankwamen werden we meteen herkend door het kind en welkom geheten. Op onze 2 persoonskamer was een ledikant gezet. Ik vond het echt super hoe men hiermee omging. Het hostel lag best afgelegen. Circa 20 min. lopen naar de Donau en dat 2x op een dag, 3 dagen lang...

2006

leuk hostel geschikt voor mensen die iets zoeken dat netjes is en zeer betaalbaar goed ontbijt aardige mensen dichtbij het centrum

Prima hostel, met prima ontbijt voor een goede prijs

Piet
14-5-2006

Prima hostel, met prima ontbijt voor een goede prijs. Service aan de receptie is zeer matig.

Dit Hostel is bijna een hotel te noemen

F. Wevers
14-5-2006

Dit Hostel is bijna een hotel te noemen. 2-persoonskamers met wc+douche zijn prima. Vooral de kamers op de vijfde verdieping zijn prima en rustig. Ontbijt bij kamers inbegrepen is prima en tot 11.00 uur! Als je van wandelen houdt hoef je geen metro te nemen om alles per voet te bereiken.

Kort om een aanrader, voor degene die gewoon een bed zoekt en verder geen poespas!

We hebben een aantal aanbieders voor Marco Polo voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marco Polo in Boedapest, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marco Polo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.