Géén boekingskosten

• Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

11 Reviews over Lion's Garden

• 9erik30-12-2016

Goed hotel voor een stedenbezoek

We waren hier drie nachten. Vriendelijk personeel, goede kamer, waar de wifi nog wel eens niet goed doorkwam. Wifi in receptie prima. Ontbijt goed en lekker. Er waren weinig gasten toen wij er waren, dus lekker rustig. Ligging hotel vlak bij halte lijnbus 5 of 7. Koop een openbaar vervoer kaart (wij hadden er eentje voor drie dagen-daar kom je zelfs mee bij het vliegveld!)

• 8Brigitte25-06-2016

Mooie kamer, welkomstdrankje, zwembad en fitness

De kamer was mooi, een goed bed en een mooie badkamer. Het ontbijt was ook redelijk tot goed. Het hotel had een kleine fitnessruimte (die viel een btje tegen) en een mooi zwembad. Bij aankomst kregen we ook een voucher voor een welkomstdrankje, dat was erg gastvrij. Het personeel was vriendelijk.

• 8pauwel25-01-2015

super voor citytrippers

het hotel ligt 10 min stappen van de metro Keleti palyaudvar rode lijn !! De kamers zijn net gekuist en worden alle dagen tip top gedaan. De wellnes is naar de kleine kant maar is zeer goed . het ontbijt is eentonig als je er 4 dagen bent het je het gezien . S' avond kan je er lekker eten in het restaurant buiten het hotel moet je metro nemen om te gaan eten enkel snackbars in de buurt +-10min lopen . degelijk hotel is zijn 4 sterren waardig zeer vriendelijk personeel gratis wifi met code's die je vraagt aan de receptie . prijs kwaliteit zeker goed

• 8Sabrina18-02-2014

Prachtig hotel, zonde van het ontbijt.

Nadat één van mijn beste vriendinnen en ik spontaan besloten een paar daagjes naar Budapest te gaan troffen we dit hotel voor een prikkie op touroperator aan. Het is een modern gebouw, net buiten het centrum, dat dag en nacht uitstekend bereikbaar is per bus. Bij binnenkomst werden we altijd welkom geheten door het zakelijke, maar vriendelijke personeel dat het hotel prima onderhoud. Enige minpuntje was het ontbijtbuffet; dat was druk en het aanbod zeer beperkt. De hotelkamers zijn nieuw, schoon en van alle gemakken voorzien. De bedden zijn geweldig, zowel de matrassen als het dekbed zijn zeer comfortabel. We hebben geen tijd/behoefte gehad om een duik in het zwembad te nemen. Al met al een keurig hotel, waar je waar krijgt voor de prijs die wij ervoor betaald hebben. Hierdoor houd je wat geld over om buiten de deur te ontbijten.

• 8stroe14-08-2011

Mooi nieuw Hotel

Wij zijn in Maart met familie in dit hotel geweest omtrent een Stedentrip. Het is een vrij nieuw hotel met een fijn zwembad en een bubbelbad. De kamer was netjes alleen boek je voor 3 personen slaapt 1 op een soort van bank. Ik vond het niet erg prettig liggen. Qua ligging ligt het flink uit het centrum maar een ritje met de bus vonden wij niet erg. Bushalte ligt op zeer in de buurt. Service van het personeel is erg behulpzaam en erg vriendelijk. Idiaal hotel voor een stedentrip vooral zwembad is lekker ontspannend.

• 8Mae03-11-2010

Prima hotel met zwembad en goede service

Goede ligging, uitgebreid ontbijt, lekker zwembad, prima kamers én zeer goede service: aanrader dus.

• 8Trudy03-07-2010

voor verbetering vatbaar

3-11-2008 een nieuw hotel, open sinds een half jaar. Zij kunnen grote groepen nog niet aan, met een reisgezelschap van ong. 110 personen. bij het eten ging het al mis, niet genoeg en er werd niet op tijd bijgevuld ( buffet ) zowel ontbijd als diner. De drankje moest men zelf halen aan de bar, waar je in de rij stond omdat er niet genoeg en ervaren personeel aanwezig was.De restaurant manager was niet te bekennen. wij hebben toen overdag een flesje water gekocht voor 's avonds bij het eten te drinken. hopelijk komt dit in de toekomst nog goed. het is verder een heel leuk hotel.

• 8werner wilms13-05-2009

Betaalbaar hotel met ruime en verzorgde kamers

Dit is een vrij nieuw hotel. Wij waren er in de periode F1 2008, dus 24-07t/m03-08. Het hotel is erg proper met ruime kamers. De spa is goed. Het buitenterras is gezellig en je kan er zelfs getapt Heineken bier krijgen. Het ontbijt viel tegen. Maar goed dat we er niet veel gebruik van hebben gemaakt want we waren elke dag in de schitterende openlucht disco's te vinden zoals de RIO ( niet naar de nightclubs gaan!!) Oppassen met de taxi's want die hanteren toeristenprijzen. Beter in hotel een taxi vragen of Buda-tax is altijd goed. Mensen van receptie spreken engels en Duits. Menukaart is beperkt maar wel goed. Prijs/kwaliteit verhouding is perfect. Wisselen van Euro's beter in een bank of in de vele kleine wisselkantoortjes in het centrum of winkelplaza. Zeker bezoeken: Asia-center, vele goedkope winkels voor o.a. parfum en kleding. Plaza, West-end + Polocenter zijn de grootste winkelcentra. Taxi vliegveld naar centum is 5.000 Forint ( = 16,50 Euro)

• 9werner wilms29-01-2009

Uitstekend ****hotel; grote, zuivere kamers

Dit is een uitstekend 4-sterren hotel met ruime kamers en prachtige badkamers. Ook de netheid viel op. De prijs/kwaliteit verhouding is echt super. Het Hotel heeft een mooi binnenzwembad en jacuzzi en sauna. In de lounge en buiten op terras kan je (gratis!!) draadloos internetten. Er wordt zelfs Heineken getapt! Enigste minpunt vond ik het ontbijt, wat erg magertjes was. Het eten van de menukaart 's avonds was wel beter. Het hotel ligt wel ietsje van het centrum af maar kan met een taxi ( 8-10 euro) snel bereikt worden.

• 8T. Frijns03-11-2008

Entertainment

• BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)