Hotel Leonardo Hotel Budapest

We hebben een aantal aanbieders voor Leonardo Hotel Budapest voor je op een rij gezet:

19 reviews over Hotel Leonardo Hotel Budapest in het Nederlands

Gewoon goed

M. Vlasblom,
3-5-2017

Er werkt vriendelijk personeel in het hotel. We werden goed ontvangen en kregen hulp zodra wij dit nodig hadden. Ook het personeel in het restaurant was vriendelijk. De kamer was oke. Hij werd elke dag schoongemaakt. De bedden lagen prima. Wij lagen aan de achterzijde met uitzicht op de wijk. De kamer was een klein beetje gehorig, maar we hebben hier geen last van gehad. Van buiten hebben wij niks gehoord. De keuze in het eten tijdens het ontbijt was voldoende. Het eten zelf was ook goed! In/aan het hotel is een Hummusbar, daar hebben we ook twee keer lekker gegeten! Aan de overkant zit een burgertent waar we ook een keer lekker gegeten hebben. Hotel ligt op loopafstand (rond de 5-10 minuten lopen) van openbaar vervoer. Het Holocaust Memorial Center ligt vlakbij het hotel. Dit is ook zeer indrukwekkend en de moeite waard om te bezoeken.

Gereisd met partner in december 2016

Een gewoon aardig hotel...

Taeke
10-12-2016

De eerste twee dagen sliepen we aan de voorkant, precies boven de ingang van het hotel. Taxi's die komen en gaan, ratelende koffers... Tegenover het hotel een gezellige bar, waar helaas erg laat lallende gasten uit kwamen. Al met al dus weinig geslapen. Toen we vroegen om een kamer aan de achterkant, was men vol begrip en werd het perfect geregeld. Hadden we dat maar eerder gevraagd... Alle lof voor de mensen aan de balie. De laatste twee dagen prima geslapen!

Vanuit het hotel even de straat uitlopen naar het openbaar vervoer. We hadden een kaart voor ál het openbaar vervoer voor een paar dagen waar we dankbaar gebruik van hebben gemaakt

De stad is leuk. Het lijkt wat op Parijs, maar dan iets kleinschaliger. Eten deden we elke dag ergens anders en voor weinig geld hebben we onze buikjes gevuld met goed eten.

Mocht je van een biertje houden, probeer dan maar eens een Dreher, écht lekker! Ik schrok eerst, want het leek wel zo'n eng donker Engels bier, maar het bleek een smaakvol, naar karamel smakend bier te zijn.

Gereisd met partner in november 2016

geen 4 sterren hotel

Grad
30-7-2016

simpel hotel verwacht niet te veel. Bedden liggen prima. Ontbijt is simpel maar wel goed. Kamers zijn wel erg gehorig. hotel is zeker geen 4 sterren waard. Metro en tram liggen op loop afstand.

Gereisd met partner in juli 2016

perfect hotel vlakbij tram/trein/metro,

e.van doorn
25-6-2016

gelegen in buitenwijk van boedapest, net hotel, goed ontbijt, vlakbij trein/metro met lijn 2-4-6 kun je nagenoeg alles bekijken

Gereisd met partner in mei 2016

Leuk hotel

Willem
15-4-2014

Het hotel is erg netjes en groot. De kamers zijn schoon en van alle gemakken voorzien. Het ontbijt was matig. Er waren 5 soorten brood, maar er was weinig beleg> jam, ham en kaas. Genoeg voor de grote ontbijters> worstjes, ei, bacon enzovoort. De ligging van het hotel is wat buiten het centrum, maar hierdoor is het wel veel rustiger qua verkeer. Het is soms rumoerig, omdat er kroegjes zijn, maar met een dicht raam heb je daar geen last van. Er is vlakbij een metrostation (zo'n 10 minuten lopen). Het personeel is erg vriendelijk. Even een tip mbt het vervoer van de luchthaven naar het hotel:

Ga met de taxi van het vliegveld naar het hotel. Dit kost ongeveer 6000 HUF (20 euro), maar je moet wel eerst naar buiten gaan om bij een soort huisje een kaartje te kopen, want anders wordt je opgelicht. Die bus naar het centrum zit onwijs vol> wel veel goedkoper.

Gereisd met partner in maart 2014

Goed stadshotel

katrijn
6-6-2013

Het hotel ligt iets meer afgelegen van het centrum. Restaurants en cafés liggen wel kortbij. De kamers voor 3 personen waren voldoende ruim. Het ontbijt was voldoende maar weinig gevarieerd.

Gereisd met vrienden in mei 2013

Ramada

Gea
13-11-2012

Mooi modern hotel aan de Donau.... pas verbouwd en heeft nu ook een andere naam en een ster meer (5).... vriendelijk personeel ..... eten goed verzorgd .... diner weinig voor wat je er voor betalen moet ... goed bed .... badkamer modern ... sauna en zwembad aanwezig

Gereisd met partner in november 2012

comfortabel hotel voor een leuke prijs geboekt

Jos.jansenoflorkeers
25-5-2012

Een goed hotel - nette kamer / comfortabele bedden / nette badkamer. Wel enigszins gehorige kamers - maar wij hadden er geen last van. Verder sliepen we aan de achterkant: aan de tuinzijde - erg rustig. Er waren andere gasten die klaagden over lawaai aan de voorkant van het gebouw: het was vrij warm - maar met de ramen open slapen lukte daar niet.

Het ontbijt is heerlijk: Engels : gebakken eieren / soms spek - soms worstjes / verse groente..(broccoli of macedoine) - maar ook melk / muesli - cruesli etc. / verder ook diverse soorten broodjes en een paar soorten beleg - keus te over

Verder aardig personeel - spraken goed Duits en Engels.

Gereisd met partner in mei 2012

Fijn hotel, goed personeel bij de receptie

Constance (Stan)
14-5-2012

Het hotel ligt aan de zuidkant van het centrum, aan de Pest kant. Aan de overkant is wel een café, dus met de ramen dicht geslapen. Fijne service!

De tafels in de eetzaal zijn wel erg klein voor 4 personen.

Gereisd met vrienden in mei 2012

goede uitgangspositie

bert volkers
9-5-2011

Hotel Ramada is eigenlijk best prima gelegen. Je kunt te voet van het hotel naar de Burcht; wel een flinke wandeling maar voor twee goed ter been zijnde 60-ers was het goed te doen.

Je kunt ook gemakkelijk met openbaar vervoer. Een tramhalte ligt op 7 minuten, de metro op 12. Let op: je koopt een enkele-reis-kaartje voor € 1.30, maar dan mag je in bus en tram niet overstappen, wel in de metro. Een 24-uurskaart kost € 6.20. Je koopt ze in de metrostations. De Boedapest-dagcard kost veel meer, maar voor een hele week weer weinig meer. Die geeft dan ook overal kortingen, maar biedt te veel om daar echt goed gebruik van te maken. In een museum ben je zo een paar uur kwijt. Die kun je vaak in je hotel kopen.

De Tompa-straat biedt veel restaurants en terrasjes. De English Pub Pointers heeft happy-hours-prijzen van 12 tot 18 uur: 1 liter bier voor € 2.00 , veel goedkoper dan in de hotelbar. De overige straten bieden ook veel horeca, maar ook mode, schoenen enz., wel allemaal echt Hongaars.

Gereisd met partner in april 2011

• VerzorgingHalfpension
  • Eten en drinkenLunch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Leonardo Hotel Budapest in Boedapest, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Leonardo Hotel Budapest zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.