Géén boekingskosten

HongarijeHongarijeBoedapest

8.6FantastischScore uit 5 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

5 Reviews over La Prima Fashion Budapest

• 8Melissa26-06-2016

Klein maar fijn

De kamers leken op de foto's op internet erg groot. Bij aankomst bloem door tegen te vallen. Gelukkig was ik niet in Budapest om op mijn hotel kamer te blijven, dus was het groot zat. Ontbijt redelijk standaard, maar wel lekker. En genoeg te kiezen.

De ligging was perfect. Hoekje om een je zit op de winkelstraat. Openbaar vervoer was ook dichtbij. Vanuit het hotel waren er veel restaurants en bars op loopafstand.

• 9S. Kuiper17-08-2015

Het juiste hotel!

Mijn partner en ik zochten een hotel dat het meest centraal in Budapest ligt. Dat hebben wij gevonden met La Prima Fashion! De meeste aanbiedingen via de bekende vakantieaanbieders liggen een stuk oostelijker dan La Prima Fashion.

De Vaci Utca (de hoofdwinkelstraat) is 10 meter van de entree vandaan. De restaurants zijn hier wel duurder, maar zeer goed en genoeg aanbod.

Ook is de ligging van de bezienswaardigheden zeer centraal vanaf deze locatie.

Alle faciliteiten zijn bij de Engels sprekende receptie te regelen en staan ook voor je klaar. Transfer, fietsen, boottocht etc.

De kamer was zeer netjes, de minibar gevuld maar wel te duur (een supermarkt zit er overigens om de hoek waar je alles kan halen). Het ontbijt was geen spektakel, maar alles is schoon, goed geregeld en voldoende keus.

Al met al is dit hotel een perfecte keuze als je culinair wilt genieten, leuke winkels wilt bezichtigen en alles van centraal Budapest wilt zien.

• 9Barbara04-08-2015

Amazing

Accomodatie, uitzicht was zeer mooi. Hotel ligt in het centrum, lopend kan jij zelf naar de prachtige Kettingbrug. Fantastisch weer.

• 9burgerdegraaf11-05-2013

Top locatie, heerlijk schoon, goed geslapen,

Bezocht tijdens een weekendje stedentrip. Heerlijk centraal, vanuit hier de winkelstraat om de hoek, en alles is lopende te doen. Schone hotelkamers, heb goed geslapen (sliep als 3e op een tweepersoons kamer), vriendelijk personeel. Ontbijtbuffet volop keuze, niet heel luxe, wel prima

• 8Martine21-04-2012

Mooi nieuw hotel met perfecte ligging

In februari 2012 zijn we hier 5 nachten geweest. Het hotel ligt op een superlocatie: In een zijstraat van de Vaci Utca en bijna aan de donau. Het hotel is vrij nieuw en dat is te zien. Alles ziet er mooi uit, de kamers zijn mooi en ruim. Ook het ontbijt is heerlijk, met voldoende keuze! Wij vonden alleen het personeel niet echt aardig, vooral de dames niet. Ze kwamen nogal arrogant over en dat past niet bij een 4sterren hotel! Verder echt een aanrader.

Hotel La Prima Fashion Budapest info

Soort hotel